nedeľa, 31. júla 2016

Knižný maniak*

1

Už som vám písala o tom ako chcem mať raz svoju vlastnú knižnicu ? Nielen doma, ale aj tú ozajstnú ? V starej schovanej budove, so staromódnymi čitateľskými preukazmi a tichom, ktoré bude prerušovať len listovanie v knihách. Už sa toho neviem dočkať. O dve dekády zmeniť prácu z dynamickej a hektickej na niečo tak pokojné a pre niekoho až nudné. Je divné, že čoraz viac túžim po tak usadlých veciach ? Mať len obyčajný život, manžela, dve deti, dom s veľkou záhradou a prácu, ktorá ma nebude stresovať... Samozrejme pred tým plánujeme veľa cestovať, užiť si kopec zábavy a adrenalínových zážitkov, ale moja cieľová rovinka je jasná. A čo vy ? Kde sa vidíte o dvadsať rokov ?

2

V piatok ma potešil balík z Panta Rhei. Ach, ako len zbožňujem knihy. Milujem nakupovať kozmetiku, oblečenie a všetko čo patrí do ženského sveta, ale knihám sa to nevyrovná. Ako možno viete, všade prebiehajú veľké výpredaje a kníhkupectvá to (našťastie) tiež neobišlo. Na Listography mám kompletný zoznam kníh, ktoré si chcem prečítať, ale tentokrát som sa ním neriadila. Dala som možnosť knihám, ktoré by som si zrejme za iných okolností nekúpila. Rozširujem obzory. Vraví sa, že život je príliš krátky na to, aby sme čítali knihy, ktoré nás nebavia. Máme ich odložiť a ísť ďalej. Ja by som to nedokázala. Neustále by ma škrela myšlienka, že neviem ako celý príbeh skončí a ako to dopadne s hlavnými hrdinami. Na blogu sa objavia recenzie na všetky knihy a tak si (možno) vďaka mne ušetríte peniaze. Alebo pripíšete na wishlist knihu, ktorej by ste inak nevenovali pozornosť ;)

3
4

Všetko od Flynnovej je pre mňa povinným čítaním ♥ // Že by sa niečo chystalo ? :P

5

"Mamičkovská" literatúra by mala byť prístupná len matkám, kt deti dosiahli aspoň vek 1+. Mnoho žien si v rámci čakania na potomka číta nehorázne množstvo takýchto kníh a potom sú zbytočne pomýlené. Najlepšie je si to celé vyskúšať na vlastnej koži a až potom sa púšťať do kníh. To len taká malá rada pre vás, bezdetné kočky ;))

6
7

Fantasy je môj top žáner, takže som zvedavá.

8

Boli za jedno euro. Podporujem našu ekonomiku :D

9

(Ešte aj foťák sa mi pri tejto knihe rozostril :D) Jediná kniha pri ktorej som išla na istotu. Chcela som si ju prečítať už riadne dlho, ale vtedy som na to akosi ešte nemala vek. Mama by ma aj s ňou asi vyhodila z okna. Konečne ju mám a už je aj dočítaná. Áno, je nechutná. Ale od tejto autorky som ani nič iné nečakala. V knihe sa postupne striedajú nechutnosti s psychológiou poznačeného dieťaťa... Ak by sme vynechali farbisté opisy vecí, ktoré netreba opisovať, tak by to bolo naozaj kvalitné čítanie.

10

Nefandím filmovým obálkam, film som nevidela, ale veľa ľudí túto knihu poriadne vychválilo. Tak verím, že nebudem sklamaná.

Čítali ste niektorú z týchto kníh ? Ako sa vám páčili ?

13 komentárov:

  1. boze čím ďalej ťa mám radšej a radšej knihy milujem si rovnako nerd ach :) tešim sa na recenzie a jedinú čo poznám je od bruca liptona perfektna kniha človek toho fakt veľa vie :)
    galantosfun

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Made my day ♥ Veľmi rada niečo takéto čítam :))
      Na túto knihu sa naozaj teším, pretože presne niečo takéto potrebujem. Týždeň som ako najšťastnejší človek na svete a potom to zrazu upadne a ja neviem čo s tým. Verím, že mi aspoň trošku pomôže udržať hladinu mojej radosti a nasadenosti v normále a nebude vyzerať ako neustála horská dráha :)

      Odstrániť
  2. Wau tak to jsou nádherné kousky! Mě by lákala ta Předtucha. Četla jsem Zmizelou a super!! A ten nápad s knihovno? Naprostý luxus! I já na sobě pozoruji, že než abych trávila dlouhé večery vysedáváním s přáteli nad sklenkou vína, tak si raději zalezu na gauč nebo do postele s nějakou pěknou knížkou a užívám si ty chvíle jen pro sebe :) Takže za mě ti rozhodně budu držet palce, ať se velký sen jednou stane skutečností ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ♥ S Predtuchou začnem ešte dnes a verím, že ma nesklame, pretože Gone Girl je jednoducho top :)) Ani mi nehovor, ja som si myslela, že aspoň do tridsiatky budem behať s rukou hore po kluboch a žiadny víkend nepremárnim sedením doma. Opak je však pravdou. A vôbec mi to nechýba. Nehovorím, že vyjsť si raz za čas von je zlé, ale toto moje malé súkromné šťastie mi vyhovuje oveľa viac ♥

      Odstrániť
  3. Parádní knižní kousky! A tomu říkám vášeň pro čtení :D :D

    INKA lifestyle blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekna hromadka. Temnou hrdinku mam doma uz taky nejakou dobu a vubec nebyla spatna :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Projekt manželstvo som si už dávnejšie kupila v Tescu v zlave :-D ale ešte som sa k nej nedostala, tak dúfam, že bude dobrá :) a skvelý nákup, ja keby si mám vybrať pár kníh, ktoré by som si chcela kúpiť, a aj by som si ich naozaj kúpila, tak by to asi tiež takto nejako dopadlo :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Noooo, tak to je teda pořádná zásoba!!! :) Já taky miluju knihy a moc :) Sice mám kartičku do knihovny, kam chodím moc ráda, ale stejně si je radši kupuju, protože chci mít svoji vlastní velkou knihovnu ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Teda, takových knížek. Já si nejraději jen půjčuji v knihovně :)

    KOSMETIKA PŘÍRODNĚ

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tak to je riadny nákup. aj ja sa vytešujem z kupovania tých ženských vecí, no nie je nič krajšie ako pocit novo ulovenej knihy v ruke :D hlavne tak náhodou, že idem sa len kuknúť do Martinusu po škole :D ja ale plánujem dokúpiť si viac tých anglických a to veľmi odporúčam! úplne iný pocit z príbehu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Páni, to je teda pořádná zásoba knížek! :) Budu se těšit na recenze :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tak to máš pěknou sbírku knížek:) z knih ani jednu neznám, ale tu Terapii láskou jsem viděla film a moc se mi nelíbil, ale věřím, že kniha bude dobrá:)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  11. waaaaau. Ja tiež milujem knihy, ale takáto velka zásielka mi domov ešte nikdy neprišla. Asi maximum bolo 10 knih naraz..
    Čo sa týka tých mamičkovských kníh, uplne s tebou suhlasim. Niektoré veci je nutné si najprv vyskušat na vlastnej koži a až potom si o nich prečítať v knihe. Vtedy to človeka pobavi. Ja som tak čítala jednu knihu, a zistila som, že keby som ju čítala ešte ako tehotná, tak by som vela veciam nerozumela a nechápala.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥