streda, 20. júla 2016

L´occitane New In + Giveaway*

1

Ahojte :) Dúfam, že sa máte výborne a keď nie, tak snáď vám náladu aspoň trochu zlepším menšou giveaway, ktorú som sľúbila už dávnejšie. L´occitane sa stala mojou najvyhľadávanejšou značkou, ak sa práve chcem za niečo odmeniť. Po prvýkrát som sa s ňou stretla počas letnej dovolenky pri mori. Určite to poznáte - večer s rodinou vybehnete do mesta nasať tú typickú atmosféru prímorských miest, dáte si prechádzku, večeru a prípadne nejaký ten drink. V krásnych malých uličkách lemovaných dobovými domčekmi. Nie som zástanca moderných obchodov na takýchto miestach, ale keď som zbadala výlohy L´occitane, tak som si okamžite sľúbila, že raz tam budem nakupovať aj ja. Pred vchodom zaparkovaný starý biely bicykel s košíkom plným kvetov, vo vnútri drevené stoly a police. Produkty uložené v slamených košíkoch...

2
A tak som tu, o pár rokov neskôr a svoj sľub samej sebe som dodržala. Aj keď nenakupujem v tom krásnom zapadlom obchodíku v štýle provence, ale cez e-shop :) Tentokrát som si opäť našla menšiu výhovorku na nákup a ňou boli práve moje narodeniny. Pri tejto príležitosti totiž získate k nákupu ich najpredávanejší krém na ruky s bambuckým maslom v 75 ml balení, ktoré inak nie je zohnatelné. Jeho hodnota je 15 €, takže si myslím, že celkom príjemný bonus.

3

Kozmetická rada s čerešňovým kvetom patrí moje najobľúbenejšie (ak nepočítame mandľu) a preto som nedokázala odolať tomuto krásnemu cestovnému baleniu, ktoré obsahuje sprchový gél, telové mlieko, krém na ruky a miniatúrku parfému.

4

Ktorá sa dokonale hodí k miniatúrke pivoňkového parfému, ktorý mám z L´occitane adventného kalendára. Menší má 5 ml a väčší 7,5 ml, čiže sú to len také malé bábätká. A o to väčšie majú čaro. Ja viem, nadchýňam sa tu nad nimi ako keby boli niečo výnimočné, ale verím, že aspoň jedna z vás moje nadšenie pochopí :P

5

K nákupu navyše vždy dostanete vzorky zdarma. Jednu podľa vlastného výberu a ostatné podľa toho, čo im asi padne pod ruky. Každopádne je to úžasná vec, pretože povedzme si úprimne - táto značka nie je najlacnejšia. Kozmetická rada Divine patrí medzi najospevovanejšie, takže som naozaj zvedavá čo za zázraky od nich môžem očakávať. BB krém som už dlhšie chcela vyskúšať, ale mne nesadne hocičo, takže opäť bod k dobru za to, že si ho môžem vyskúšať "na ostro".

*GIVEAWAY*
A teraz sa konečne dostávame k samotnej GA. Vo výhernom balíčku nájdete miniatúrky :
- Sprchový olej Mandľa (môj milovaný ♥)
- Šampón a kondicionér na suché a poškodené vlasy
- Sprchový gél a telové mlieko Verbena
- Telové mlieko s bambuckým maslom
- Mydlo s bambuckým maslom
- Štyri krémy na ruky ideálne do každej kabelky 
- L´occitane kozmetická taštička

Podmienky :
1) Pravidelný čitateľ (GFC)
2) Like na blogovom FB / Bloglovin
3) Do komentára pod článok mi nezabudnite napísať váš e-mail aby som vás mala kde kontaktovať v prípade výhry ;)

Vyhodnotenie sa objaví na blogu približne v čase zahájenia nového školského roka ;)

6
7

P.S. Len tak medzi rečou. Balíky z e-hopu vám privezú aj v sobotu čo sa mi pri iných e-shopoch ešte nikdy nestalo.

41 komentárov:

  1. GFC & FB: Lenka Ďurčeková
    lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádhera, od L'occitane jsem jeste nic nezkousela, tak bych byla rada, kdyby se mi podarilo vyhrat.

    Gfc maria nadaska
    Fb andrea bblog
    Marianadaska1@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gfc: alfa
    fb: lucka magyarova
    Weilu@azet.sk :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. GFC, FB: Petra Barčáková
    barcakovap@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. GFC: Peťuška
    FB: Peťuška Reichlová

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. GFC, FB Markéta Králová
    macu@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. GFC Genevra, FB Martina Kupčová, genevra43@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. GFC: Soňa Lazoriková
    FB: Soňa Lazoriková
    email: s.lazorik@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Gfc ervulenka
    Fb Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Parádní! :)
    Sleduji GFC i FB: Ivana Ratajová (hezkakytka).
    Přeji krásné letní dny! :)
    hezkakytka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Gfc a fb Nela Richterová
    nelarichterova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Gfc: alfa
    fb: lucka magyarova
    Weilu@azet.sk :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. GFC Alena Poláčková
    mail - ajapolacek@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. xxgirl001@seznam.cz
    Od L'occitane jsem ještě žádnou kosmetiku nezkoušela, takže pro mě zajímavá giveaway :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. GFC Zuzanka
    Bloglovin Zuzana K (prípadne deadrose)
    linkinzuzka@gmail.com

    S L´Occitane mám veľmi málo skúsenosti a rada by som mala viac :D

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Jéé, tak na tuhle soutěž jsem se moc těšila, pamatuju si ten článek, kde jsi miniaturky měla vyfocené a ptala ses, zda bychom měli zájem o soutěž, jestli se dobře pamatuju :) Hned mě to zaujalo, jelikož L'occitane mě láká už dlouho, ale jejich produkty nejsou nejlevnější (stejně to teď mám s Havlíkovou Apotékou) a tak by se určitě hodilo vyzkoušet nejdřív vzorečky :) Jinak s těma mini parfémkama tě úplně chápu, já dostala k nákupu takovou miniaturku vůně Candy od Prady a taky je to pro mě taková výjimečnost. Kromě toho ta maličká balení jsou prostě děsně rozkošná :D

    GFC : Jeanette
    FB / BL : Žaneta Kovářová
    zakov77@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  17. GFC&FB: Kristýna Kaderová
    kakristyna@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  18. GFC slovakovairca95
    FB Irenka Slováková
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  19. sleduji přes GFC i FB jako Klára Odehnalová
    klara.odehnalova1@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. GFC: vaja vaja
    FB: SimonaBelasa
    wendi@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  21. GFC: ZdeňkaM
    FB: Zdeňka Martináková
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Všechny produkty vypadají zajímavě! :)
    GFC: SweetElis
    FB: Elisabeth Vicenová
    mail: 1elka@email.cz

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Když takhle značka je prostě tak luxusní! Sama si ji můžu dovolit jen velmi velmi výjimečně, takže rozhodně soutěžím! ;)
    GFC: Aileen A
    FB: Lucia Lucielle
    mail: Aileen.a@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  24. GFC: Another Dominika
    FB: Dominika Šebelíková
    anotherdominika@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Tak toto je skvelá, preskvelá súťaž!
    Sledujem GFC aj FB ako Ľúbezná
    lubeznablog@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. n.princess@azet.sk
    gfc tento ucet
    fb Nika Benko
    krasna sutaz !

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Sleduji, jako Erika Uchytilová, eriuchytilova@gmail.com
    Moc pěkná soutěž.
    Like jsem dala FB stránce

    OdpovedaťOdstrániť
  28. vše splňuji a sleduji už dlouho (od tvého těhotenství ;-)) všude :)
    Velmi pěkná soutěž :)
    spacesusi.blog@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Nádherná súťaž :)
    Sledujem ako Klaudy's enjoyment a na fb ako Klaudia B... (osobný účet)
    klaudysenjoyment@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. krasna soutez gfc blog glovin tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Nádherné výhry :-) gfc fcb/bloglovin jako Pavla Kopuletá, Paja.Kopuleta@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Vždy som si chcela niečo od nich vyskúšať :)
    Všade ťa sledujem ako Timka (Baks) Krauszová a môj mail je timkakrauszova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Naozaj nádherná giveaway ♥ S touto značkou veľa skúseností nemám, tak preto skúsim šťastie ☺

    GFC: Monica Noir
    FB/BLOGLOVIN: Monika/Monica Noir
    Email: monicanoir.personal@gmail.com ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Miška
    FB Miška Pavlíková
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Jak normálně giveaway jdou mimo mě, tak tady nejde odolat. To jsou TAK krásné dárečky! :-) <3 a nad výrazem "malé bábätká" u miniaturek parfémků jsem se málem rozplynula. Slovenština je hrozně milunký jazyk! :-D
    Na GFC a Bloglovin sleduju už dýl, FB jsem dodala. Všechno jako Růžový chroust.

    Bebe
    bebe@ruzovychroust.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  36. sleduji jako elizabeth greenova
    tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Kosmetiku L'occitane miluju :-* Sleduji na facebooku jako libuska.krizova, odebiram blog jako marcrazy2@gmail.com a mailík je marcrazy@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Rozkošné dárečky! :)
    Sleduji GFC i FB: Ivana Ratajová (hezkakytka).
    Přeji krásné babí léto! :)
    hezkakytka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Supeeer,tesim sa :)) vsetko davno splnene :) bederkovasabi@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Zbožňuji miniaturky.
    Sleduji jako Lenca, FB Lenka Klimova
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Nejlepší jsou miniatury vůní, škoda, že jsou většinou jen v nějaké limitované akci, GFC Jana Nováková. FB Margareth Wittgenstein. philosoraptorka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥