sobota, 16. júla 2016

Mini kozmetické nákupy*

Ahojte :) Neviem ako to máte vy, ale ja som z impulzívneho nakupovania presedlala na zbytočne premýšľavé nakupovanie. Nad výrobkami z dnešného článku som tiež uvažovala až zbytočne dlho pokým som si ich konečne zadovážila. Aj keď ide iba o maličkosti. Každopádne konečne ich mám doma, tak poďme sa na ne pozrieť →

Najväčšiu dilemu mi spôsoboval práve Sunkiss Jelly od L´oreal. Na blogoch ste o ňom určite čítali nespočetne krát. Mne však stále vŕtalo v hlave či ho vyskúšať, alebo radšej nie. Ubehla dosť dlhá doba odvtedy čo som si naposledy farbila vlasy. Mojou základnou farbou bola tmavohnedá a teraz mám na hlave niečo ako svetlý karamel. Všetka farba z vlasov je vymytá a tak by som to chcela aj nechať. Lenže menšie zosvetlenie ma neustále láka. A v tomto produkte vidím skvelý začiatok. Takže uvidíme ako to dopadne. Držte palce ;)

1

Melón je moja naj chuť, vôňa... Jednoducho melónom žijem. Síce mám zásobu sprchových gélov minimálne do konca roka (preto tie pochybnosti), ale povedala som si, že pri produkte za ktorý človek zaplatí pár drobných to nebude žiadny hriech. A hlavne ide o tú dokonalú vôňu ♥

2

Nakupovanie detských produktov je niekedy na zbláznenie. Nesmiete kúpiť nič čo je príliš umelé, parfémované aby to nedráždilo detské oči, nevysušovalo pokožku a podobne.. Naposledy sme mali detský sprchovací gél, ktorý nemal absolútne žiadnu vôňu a tým pádom logicky nezmyl zápach, ktorý zmyť mal. Preto som tentokrát siahla po Mixa penivom oleji s ktorým sa sem tam rada sprchujem aj ja. Má totiž krásnu jemnú vôňu a pokožku zanecháva veľmi jemnú a hydratovanú. Ak máte suchú pokožku, tak určite odporúčam vyskúšať ;)

3

Sezóna otvorených topánok je v plnom prúde a o to viac si treba dať záležať na krásnom vzhľade nôh a chodidiel. Mojou top pomôckou je pemza, ale začína byť na mňa príliš drsná, tak som som siahla po tejto značky Balea, ktorá mi tak trošku pripomína zatvrddnutú hubku na riad. Ale je ružová a ja jej s radosťou dám šancu. Už ste ju niekedy skúšali ?

A čo vy ? Máte aj vy výrobok pri ktorom z nejakého dôvodu váhate či ho kúpiť, alebo nie ?

27 komentárov:

  1. Tento produkt od Mixi som videla v drogerii a zaujal ma, keďže vyzeral dobre :) Pekné nákupy :)Také produkty, kde váham mám, no nikdy nemám odvahu si kúpiť. Teraz mám taký rúž od Mary :)
    Aďulik Sun

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sprej na zesvetleni take shanim. Mohu se zeptat, kde jsi jej sehnala?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja nemám sprejovú verziu, ale obe sú dostupné v takmer každej drogérii. V mojom prípade z DM drogérie ;)

      Odstrániť
    2. Diky. Asi budu muset kouknout i do jinyho dm. U nas v casti ji zrovna nemaji. :)

      Odstrániť
    3. Asi áno. Ja som si robila zálusk aj na Balea melónový telový sprej a nemali ho u nás aj napriek tomu, že všade inde sa zohnať dá :)

      Odstrániť
  3. Na ten zosvetľovač som zvedavá, budem rada, ak nám dáš vedieť, ako si s ním spokojná, už viackrát som po ňom pozerala. Pemzu od Balei som si cca pred mesiacom kúpila aj ja, fialovú:) Myslím, že zatiaľ najlepšiu som mala z Kauflandu, ale aj táto je fajn. Je naozaj jemnejšia, nedočistí chodidlá úplne, ale rozhodne je to lepšia voľba ako kovové pilníky, s ktorými som sa už viackrát porezala.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite bude recenzia. Sama som zvedavá ako to dopadne :) To ma teší, som zvedavá ako mi bude vyhovovať. Ak nebude, tak pôjdem na poľovačku do Kauflandu :) Ďakujem za tip ♥

      Odstrániť
  4. Pekné nákupy:) a taktiež som veľmi zvedavá na ten zosvetľovač, pretože som tiež rozmýšľala zosvetliť si vlasy, aspoň na to leto;) a melón milujem, takže po sprcháč si asi budem musieť ísť:))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som dlho báhala nad ombre, čiže tiež nejaká zmena a zosvetlenie vlasov... nakoniec som na to nejako zabudla a zasa som dnes pozerala videa, ako to robia a podobne.. takže sa na to asi pustím sama doma a vyskúšam si zafarbiť len spodné vlasy, keby to náhodou nedopadlo dobre a len šmaponovou farbou :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ten melónový sprcháč voní naozaj krásne a hoci stojí len 99 centov, odolala som kvôli zásobe! :D a som zvedavá čo povieš na pemzu a to zosvetlenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chcela by som mať tvoju pevnú vôľu :D :) Sama som zvedavá :)

      Odstrániť
  7. Pekne nakupy, melonovou vuni mam moc rada :-)
    Lovely imperfections

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tento sprchový olej Mixa by sa mi zišiel teda na zimu vyzerá takto dobre, jedine čo som od mixi skúšala bol asi krém na ruky:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som uvažovala, že si ho pre seba zadovážim práve na zimu. Dúfam, že obstojí :)

      Odstrániť
  9. Moja segra si kúpila rovnaký zosvetľovač, ale neviem, mne nejako nesedí... možno preto, že tomuto trendu popadlo už nejedno dievča a nejako sa mi to obkukalo. Ale na začiatok je to fajn. Minulé leto začala práve s ním a teraz si dala už farbu.
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úplne ťa chápem. Ja som na tom bola rovnakí. Zvedavosť mi však nedovolila tento produkt oželieť :D

      Odstrániť
  10. ten istý sprcháč mám aj ja teraz doma, ale hoci vonia pekne, mne tá vôňa príde taká... hrozne ,,umelá", inak to neviem opísať :D

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Momentálne používam ešte melónový sprcháč od Dermacolu a ten je super, takže dúfam, že nebudem sklamaná keď prejdem na Baleu :)

      Odstrániť
  11. Zaujal mě Mixa sprchový olej, budu ho muset omrknout. Sunkiss může být fajn pro tmavovlásky které chtějí světlejší tón barvy a nechtějí si ničit permanentní barvou.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Melounová Balea je moje láska, ta vůně mi nedává spát! :) Za ty peníze... rozhodně bomba :)

    Nikola Mills

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ten sprcháč mám moc ráda. V létě melounové věci vyhledávám :)

    Fingers Up 2016
    Giveaway | Victoria's Secret

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Balea i Mixa jsou super značky - sama je dost často používám :) :)

    INKA lifestyle blog

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Zajímavé nákupy, sprcháče od Baley mám ráda :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ja ten sprchový gél od Balea zbožňujem a mne osobne nádherne vonia a sprej som skúšala, ja som si vlasy farbila naposledy pred 10 rokmi, mám hnedé vlasy a zosvetlil mi ich do ryšava a veľmi som mala po ňom suché vlasy :( a to som si ho dávala asi 2-3 krát :( tak za mňa zosvetlovací prípravok moc nie :(

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Tento sprcháč od Balea mám také, voní krásně!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥