utorok, 5. júla 2016

Narnia*

1

Ahojte :) Už je tomu nejaká doba čo mám doma nové knižné prírastky, ktoré som vám ešte neukázala. Najnovšími sú kompletná séria Kroniky Narnie a kuchárka Z fitka do kuchyne. Z oboch mám neuveriteľnú radosť, pretože som po nich pokukovala už dlhšie. Narnia ma lákala ešte skôr ako sa stala známou vďaka filmom. Priznám sa, okrem prvej časti ma jej filmové spracovanie nijako neohúrilo. To mi však nezabránilo v tom, aby som si prečítala knižnú predlohu. Vďaka 25. výročiu vydavateľstva Slovart svetlo sveta uzrel tento kompletný set. Paperbackom sa oblúkom vyhýbam, ale tentokrát som neodolala, pretože pevná väzba vyjde na trojnásobok.

2

Už dlhšie som zháňala zdravú, ale stále zaujímavú a chutnú kuchárku. Keď som objavila túto, povedala som si, že si ju objednám. Nechcelo sa mi už ďalej hľadať. A svoj výber rozhodne neľutujem. Som nadšená z receptov, ich spracovania a celkovo z celej knihy. Nehovoriac o tom, že zadarmo mi pribalili Fitness diár :)

3

A čo vy ? Akú knihu ste si naposledy kúpili ?

5 komentárov:

  1. Ja som si naposledy kúpila šlabikar šťastia 2 :D ale nejako ju neviem dočítať. to je u mňa veľký problém, dočítať knihu, vždy nadšená začnem a keď ju položím, tak sa neviem k nej dokopať. :-D juuj ale tá z fitka do kuchyne sa mi veľmi páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ach, po tej Narnii túžim odvtedy, čo Slovart oznámil jej vydanie, no ešte som sa k tomu nedokopala.

    Na mojom blogu práve prebieha letná Giveaway, budem veľmi rada, ak sa zapojíš! :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Líbí se mi, když jsou knížky, které na sebe navazují v nějaké takové edici :)

    A ten diář mám taky a je super, až na to, že je slovensko-český...příjde mi to takové nedopřekládané :)

    INKA lifestyle blog
    FB page

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Narniu som ako malá milovala ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Páni Narnia tú som čítala už dávno, ale je to magický príbeh, fakt skvelý, aj filmy sa veľmi vydarili, také polo-rozprávkové čítanie, no s akciou a zaujímavým dejom.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥