utorok, 12. júla 2016

New In (Esprit, Mango, H&M...)*

Človek si ani neuvedomí koľko vecí má pokým sa nezačne baliť. Ach, toľko oblečenia.. A pritom nosím stále to isté. Moju snahu odľahčiť svoj šatník a vyhodiť pár vecí naposledy prekazili naši, kt nás vzali na nákupy. A teda dopadlo to hrozne :D Plus k tomu ešte nákupy na H&M eshope aby to bolo všetko pokope. Už naozaj potrebujem väčšiu skriňu..

Blúzky a košele sú u mňa základ. Zbožňujem ich nosiť a z týchto dvoch prírastkov sa veľmi teším. Biela blúzka s čiernym lemovaním (Mango) je kúsok, ktorý som chcela už dlhšie a som rada, že som si ju konečne zadovážila. Ležérna voľná košeľa (H&M) je tou najmäkšou a najpohodlnejšou veci, ktorú som kedy vlastnila. Najradšej by som v nej bola každý deň.

1

Láska na prvý pohľad. Presne to som pocítila, keď som našla tieto voľné splývavé šaty (Mango). Dokonalý kúsok na pláž, ale aj do mesta v kombinácii s jeansovou bundou. Už len morský vánok im chýba k dokonalosti.

2

Takzvané safari šaty sa mi odjakživa páčili. Nikde som ich však nenašla za prijateľnú sumu. A ak aj áno, tak sa mi nepáčili strihovo. Svetové problémy. Keď som tieto objavila v Mangu, bola som nadšená. Strih, farba, dĺžka... Jednoducho všetko podľa mojich predstáv. Mali ich dokonca v obrovskej zľave, takže som to brala ako znamenie. Z 50 € na 16 € ? No nekúp to :)))

3

V Esprit som sa hneď ulakomila na khaki tričko so zlatou aplikáciou. (V dnešnom článku sa táto farba celkom opakuje, takže je vám zrejme jasné aká farba ma momentálne baví najviac :P) Nie je ničím špeciálne, ale keď má oblečenie strih, ktorý dokonale sedí vášmu telu, tak ho tam predsa nenecháte :) Z modrej košele by som najradšej tie šialené aplikácie dala dole, ale opäť, strihovo a materiálovo som si ju úplne zamilovala, takže...

4

Mikiny sú u mňa nedostatkový tovar a tak som siahla po prvej, ktorú som našla. Paradoxne s takýmto nápisom... Ale na behanie a upratovanie bude fajn :D (Mango)

5

Šifónové tielka sú ako moja druhá koža. Zbožňujem ich a mám ich doma snáď v každom farebnom prevedení. Sú elegantné, ľahučké, vzdušné... Sú krásne len tak k jeansom, ale aj k púzdrovým sukniam. Nehovoriac o tom, že vyzerajú úžasne s bundou aj sakom... Jednoducho univerzálny kúsok. (H&M)

6

Jeansy a legíny máme v šatníku snáď každá. Ale elegantné nohavice by ste z neznámeho dôvodu u mňa nenašli. Konečne som to napravila a tieto z H&M sú úplne dokonalé. Zapínanie na boku je top a sú trošku kratšie, takže pri nich perfektne vyniknú akékoľvek lodičky či sandálky.

7

A znova khaki. Tentokrát vo forme dlhšieho tielka, ktoré doma poslúžia aj ako šaty :) Oranžový obal na okuliare som mala vyhliadnutý už dlhšie a som rada, že som počkala. Ušetrila som si pár drobných, keďže ho práve nájdete v zľavách. (H&M)

8

Tak ako pre seba, tak aj pre krpca zbožňujem nakupovať košele. Plus k tomu čokoľvek so superhrdinami, baseball štýl, svetríky... Radšej ani nechcem vedieť koľko peňazí sme už na neho minuli :D

9
b1
b2
b3
b4
b5

Ak by ste zháňali kvalitné body pre deti, tak rozhodne v H&M. Zbožňujem ich kvalitu. Aj po stom opraní vyzerajú ako nové, držia si svoj tvar a pokojne ich budete môcť podarovať aj svojim vnúčatám :D Navyše ich pravidelne majú v akcii 3 za cenu dvoch, takže hor sa do nakupovania ;)

b6
b7

Tieto obliečky nám s priateľom okamžite padli do oka a ja sa už neviem dočkať kedy ich KONEČNE použijeme :) (H&M Home)

10

Čo by to bol nákup bez hlúpostí. V tomto prípade som si vo výpredaji uchmatla dve čelenky za 0,50€, ktoré použijem na DIY. Taktiež aj trblietky, ktoré bežne stoja 5€. Už sa neviem dočkať čo poviete na výtvor, ktorý s nimi plánujem vyrobiť. Masku som zobrala čisto zo zvedavosti, pretože je asi najospevovanejšou pleťovou maskou amerických bloggeriek. A PEZ princezné ? Disney, to je jednoducho moja slabosť. Večné dieťa.

11

15 komentárov:

  1. Moc krásně sis nakoupila. Nejvíce se mi líbí košile, tvoje mikina i od malého. Taky jsem asi navždy dítě a miluji dětské motivy. Pez je super a těším se na diy. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som veľmi rada, že sa páčia ♥ Teší ma, že nie som v tom sama ;)

      Odstrániť
  2. Ta mikina ,,Bloggers..." je báječná! Hrozně se mi líbí a ačkoliv takovejhle typ nápisů ráda nemám, tak tohle bych nosila s radostí :D

    Karolína

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Také bych potřebovala něco nového do šatníku O:) díky za inspiraci! Sehnala jsi samé krásné kousky. :) Š.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mango je jeden z mojich najobľúbenejších obchodov, vybrala si si tam skvelé kúsky ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veľmi pekné kúsky si si ulovila. Ten top z H&M s kvetinkami je úžasný, aj ja som po ňom pozerala! :)

    Bari Bircak

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To je riadny nákup :) pekné kúsky no najviac ma zaujalo púzdro na okuliare :D

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja zase blúzky veľmi nemusím, mám ich len pár :) najviac sa mi páčia tie nohavice z HMka a to ich zapínanie na boku :)
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Všechny kousky vypadají naprosto super!! :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Skvělé úlovky! Mikinu z Manga mám také!!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥