piatok, 29. júla 2016

Óda na radosť*

1

Ahojte :) Nečakané nákupy sú skvelá vec. Nečakane úspešné nákupy sú však ešte lepšia. Priateľ si bol kúpiť topánky a ako odborný poradca som, samozrejme, išla s ním :D Hneď pri vstupe do obchodu som si ju všimla. Hneď ma upútala, ale radšej som uhla pohľadom a išla ďalej. Kedysi, keď som bola ešte mladá, tak som sa pri každom kúsku zastavila a ospevovala ju dovtedy, kým mi ju niekto nekúpil. Ak sa tak nestalo, tak som si ju kúpila sama. Ach, veľmi sa hanbím za to aká som bola pubertiačka...

2
3

Už dlhšie ma však žiadny kúsok neoslovil ako ona. (Za chvíľu jej týmto tempom dám rovno aj meno) Stále som ju mala v hlave... A zrazu sa ma priateľ spýtal či som si nič nenašla. Povedala som nie. Tak ako som si kedysi s radosťou všetko nechávala kupovať, tak to teraz neznášam o to viac. Lenže priateľ je taký, že to na mne vidí a veľmi ho rozčuľuje, že mu to nepoviem :D A tak som ju schmatla a bolo vybavené :D

4

Stále však neviem prísť na to, prečo som z nej unesená. Stála pár drobných a nie je ani značková. Možno tým, že mi pripomína známe Celine kabelky... Ale skôr preto, že viem, že ju budem využívať len na večerné návštevy kina či rande. Čas, ktorý si vyhradíme len pre nás dvoch. Zbožňujeme krpca a keď niekam ideme bez neho, tak je to až šialené ako si to nevieme užiť a rozprávame sa len o ňom. Divní ľudia :D ♥

5

Každopádne, táto kabelka ma nadchla nielen svojim vzhľadom, ale najmä tým, že som po dlhej dome pri nej myslela len na seba. Neuvažovala som či sa do nej vojde plienka, jedlo a pitie pre krpca, alebo čokoľvek iné. Je stelesnením slobodnej mysle. Keď sa raz stanete rodičom, už nikdy nebudete mať uvoľnenú myseľ tak, ako ste mali bez detí. A nehovorím o strese z výchovy ani ničom podobnom. Najviac ma totiž ťaží fakt, že sa mu môže niečo stať. Bojím sa o neho aj keď ho stráži celá rodina. Aj keď viem, že spí v pohodlí domova a je pod dohľadom. Myslela, že budem super odviazaná matka (:D), ale som presným opakom. Šaliem už len z pomyslenia na to, že jedného dňa odomňa odíde... A vďaka tomuto článku máte opäť dôkaz, že moje myšlienkové pochody nie sú normálne. Aj pri obyčajnej kabelke dokážem rozjímať nad zmyslom života :D

6

Aby som nezabudla - Videli ste nové Elle ? Ako darček je pribalený lak na nechty Sally Hansen . V prípade, že sa vám za ne nechce dávať plnú cenu, tak si určite zbehnite preň do stánku. Máte na výber zo šiestich rôznych odtieňov (ak sa nemýlim). Ja si tieto ženské časopisy už vôbec nekupujem, pretože potom mám v hlave len "10 zaručených tipov ako schudnúť / stať sa skvelou milenkou / odhaliť neveru..." a iné životu dôležité články :) A čo vy ? Kupujete si časopisy ? Alebo len ak je k nemu darček, ktorý sa oplatí ?

7

Ulakomila som sa na 543 Berry Important, ale k dispozícii je napríklad aj 510 I pink I can, ktorý patrí medzi môjho dlhodobého obľúbenca.

8

Prajem krásny zvyšok dňa a ešte lepší víkend ♥

12 komentárov:

  1. kabelka je nádherná, miluji královskou modrou barvu<3

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kabelka je skutočne krásna a tvarovo veľmi zaujímavá! A čo sa týka tých časopisov, tak väčšinou si kúpim nejaký len keď je k nemu výhodný darček :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Někdy je třeba si udělat radost a myslet sama na sebe. Kabelka je nádherná a asi bych ji taky nenechala v regálu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dokonalá kombinace mint a královské modré.. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ta kabelke ja absolutne bozska a berry important skvely jesenny odtien aspon pre mna :)
    galantosfun

    OdpovedaťOdstrániť
  6. kabelka je skutočne nádherná, určite oživý každý outfit :)
    Takéto časopisy popravde moc nekupujem..... Myslím, že sú to zbytočné vyhodené peniaze a v podstate za nič.... ak sa nájde 1 plnohodnotný článok v 200 stranovom časopise aj to je veľa.
    Kúpim si ho len vtedy, keď ma zaujme "darček", čo je pribalený.... časopis len prelistujem :D
    KIKA KONKA

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty laky maj moc hezke barvicky !

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ta kabelka se mi teda hodně líbí :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Elle jsem si také tento měsíc pořídila, ale ještě nebyl čas si ho přečíst :D :D

    INKA lifestyle blog

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Úžasná kabelka! Mě by se šikla, mám samé černé :D
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  11. strašně se mi líbí ta tyrkysová barva :)
    www.janniebel.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tak ta kabelka je nádherná! Stejně tak i šatičky :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥