nedeľa, 3. júla 2016

Zbohom chĺpkom na tvári*

1

Chĺpky na tvári. Téma, ktorej sa mnoho žien vyhýba. Sú totiž považovaé za výhradne mužskú záležitosť a preto je "neprípustné" aby ich riešilo ženské pohlavie. Samozrejme, že ich nemáme v takej istej podobe ako muži, ale máme ich. A nie je sa za č hanbiť. Je všeobecne známe, že na pleti, ktorá má menej týchto jemných chĺpkov, make up vyzerá prirodzenejšie a celkovo na nej sedí lepšie. Už sa vám niekedy stalo, že ste po prepudrovaní vyzerali ako keby ste mali na tvári omietku ? Problém môže byť práve tu. Ale ako sa zbaviť ? Mám tu pre vás hneď niekoľko tipov. Od tých bezbolestných až po tie priam mučivé. Výsledok však stojí za to ;)

1) Strunový epilátor - Táto zvláštna hračka je mojim najpoužívanejším odstraňovačom jemných chĺpkov. Jednoducho ho ohnete do tvaru písmena "U" a prechádzate ním po tvári za jemného otáčania strunky. Tento spôsob je snáď najbolestivejší aký vôbec môže existovať, ale oplatí sa vyroniť zopár sĺz. Tvár budete mať ako bábätko a chĺpky sa veľmi dlho nevrátia. Vôbec sa nemusíte báť, že by narástli odolnejšie/hrubšie/tmavšie. Túto vymoženosť využívam od začiatku roka a nič také som nezaznamela. Keď som hľadala jej správny názov, zistila som, že niektoré slovenské e-shopy ju predávajú za 10 € (!!!!!!), pričom ja ju mám z Ali za 0,90 €. Ehm...

2

2) Žiletky na tvár - Po týchto krásaviciach siaham síce málokedy, ale je skvelé ich mať po ruke. Určite sa vám párkrát stalo, že ste si oholili nohy a vonku ste zistili, že vám niekde vytŕča jeden hrdinský chĺpok, ktorý útok žiletky prežil. V tom prípade stačí vytiahnuť z kabelky túto nenápadnú žiletku. Samozrejme nie uprostred ulice :) Dnes sa však bavíme o tvári, takže späť k téme - Touto žiletkou nielenže môžete jednoducho upraviť obočie, ale aj odstrániť fúziky a podobne. A nesmejte sa. Každá z nás ich má. Vidno ich iba veľmi veľmi z blízka, ale jednoducho sú tam. Dôležité je byť s týmto nástrojom veľmi opatrný, pretože je naozaj ostrý. Vždy ho používajte v smere rastu chĺpkov. Na tvári je to presne opačne ako napríklad pri holení nôh či podpazušia, ktoré holíme proti smeru ich rastu.

3) Pinzeta - Úplná klasika, ktorú však zrejme využíva málokto. Neviem si predstaviť vytrhávať takmer neviditeľné chĺpky po jednom. Zbláznila by som sa od bolesti a nudy zároveň. Táto metóda je najvhodnejšia pre ženy, ktoré majú tmavšie a pevnejšie chĺpky na tvári.

6 komentárov:

  1. Ja občas používam pinzetu, ale inak chĺpky na tvári veľmi neriešim :)

    Na mojom blogu práve prebieha letná Giveaway, budem veľmi rada, ak sa zapojíš! :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak to by som nedala ale zas nad perou a na brade mam zaskodnikov a na nich teraz testujem lumeu :)
    galantosfun

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Většinou to moc neřeším ale na léto si je odstraním protože mi slunkem zbělají a jsou celkem vidět, navíc ten pudr jak potom vypadá v létě na zpocené tváři s chloupky.
    Já používám pásky vhodné na tvář, zatím jsem jinou lepší variantu nenašla. Pinzeta je dobrá když chci vytrhnout pár chloupků ale ne na půl obličeje, navíc na tak malé chloupky, to ani nejde. Strunový epilátor znám a chtěla bych to s ním zkusit.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tiež musím povedať, že sa chĺpkami na tvári nezapodievam často, ale sem-tam aj ja siahnem po pinzete... i keď uznávam, že je to nekonečný (a nudný) príbeh, ako aj sama hovoríš ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pokud žena nemá černý knír, tak to neřeším. Já sama mám jemný chmýří nad rtem, jde to dost vidět při špatném světle, ale upřímně to nemíním řešit. Stačí mi, že si trhám obočí a holím nohy a podpaží. Nechci se stát otrokem, který musí dělat vše proto, aby vypadal na 100 %, ale tak nějak uměle. Ale ta pružina je velmi zajímavý tip! Hezký článek :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Také jsem na ten strunový epilátor koukala na ebay a popravdě jsem si řekla, že raději neee.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥