piatok, 5. augusta 2016

Avon Aquamarine + Silver Foil*

Ahojte :) Do mojej Avon zbierky opäť pribudli nové kúsky, takže sa poďme na ne pozrieť. Kolekcia Colortrend je pre mňa stelesnením môjho prvého make up vybavenia. (Prvý lesk na pery som mala práve od nich.) Vyjadruje hravosť a preto som hneď vedela, že aj tentokrát chcem vytvoriť look, ktorý nebude vhodný na každodenné nosenie.

0

Na testovanie som si vybrala krémový očný tieň Colortrend v odtieni Aquamarine a špirálu s trblietkami vo verzii Silver Foil. S krémovými očnými tieňmi nemám zatiaľ veľké skúsenosti, tak som sa rozhodla to konečne zmeniť. A efektná špirála ? Kedysi ste bez nemohli ísť na žiadnu diskotéku :D Nostalgia ♥

1

Pod pojmom "špirála" si každá z nás predstavuje aplikátor, ktorý je zakončený štetinkami, ktoré riasy nielen prečešú, ale aj zvýraznia a predĺžia. Keď som po prvýkrát uvidela aplikátor tohto produktu, myslela som si, že sa niekde stala chyba a po ceste ku mne sa štetinky stratili. Aplikátor je totiž iba obyčajná tyčinka s vrúbkami do ktorých sa zachytáva samotný produkt. Nijakým spôsobom nebráni v aplikácii a preto ma môj prvotný šok rýchlo opustil. Samotná špirála je na riasam takmer neviditeľná a trblietky vidno iba ak sa od nich práve odráža svetlo. Žiadne chuchvalce sa nekonajú a o to viac sa mi táto špirála páči. Dá sa totiž využiť na čokoľvek. Pokojne aj ako highlight, alebo pomocník na efektné líčenie.

2

Pri tieni to bolo trošku horšie. Má krásnu farbu aj pigmentáciu. Aplikácia je však sťažená samotnou hrúbkou produktu. To sa dá vyriešiť štetcom, ale takmer okamžité zlievanie tieňu už bohužiaľ nie. Nezáleží na tom, či použijete bázu pod očné tiene. Stačí párkrát žmurknúť a na viečku vám zostanú len farebné čiary. Bolo mi ľúto tento produkt tak rýchlo odpísať a tak som si našla farebne čo najpodobnejší očný tieň a "naďobkala" ho na krémový tieň. A ta dá ! Našla som najdokonalejšiu podkladovú bázu pod modré a zelené očné tiene. Nielen, že farba vyzerá oveľa sýtejšie, ale drží ako prikovaná. Celý deň sa nepohla z miesta. Tak ako som sa kedysi modrej úplne vyhýbala a nevedela si ju na sebe predstaviť, teraz sa do nej zamilovávam čoraz viac.

3

7 komentárov:

  1. Jéé moc hezké líčení a jak jsi k tomu dodala tu recenzi, bomba! Já modré líčení nenosím, mám raději neutrálním. Každopádně tobě mooc sluší :))

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dokonalé líčenie ♥ Vyzeráš ako víla! :D Škoda že sa ten tieň takmer okamžite zlieva, inak by to bola výborná kúpa.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já se skoro nemaluji, jen obočí, občas řasenka a maximálně korektor, takže stíny jsou pro mě pasé. Tobě to ale moc sedne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krasne liceni, jsi sikovna :) Colortrend jsou i moje makeup zacatky :)
    Lovely imperfections

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krasne liceni, jsi sikovna :) Colortrend jsou i moje makeup zacatky :)
    Lovely imperfections

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ta barvička je úžasná a je super, že tak skvěle drží. No celkový make-up je skvělý!

    BLOND SITE

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥