streda, 3. augusta 2016

Organizácia nadovšetko*

1

Ahojte :) Papiernictvo je hneď po kníhkupectve môj top obchod. Dokázala by som tam tráviť celé hodiny a minúť milióny. Neviem čím to je, ale keď vidím knihy a zápisníky, tak nedokážem odolať. Cítim pri nich oveľa silnejšie nutkanie ako keď pozerám do výloh s oblečením. Je to oficiálne. Som divná. Nanešťastie ak niečo nemám napísané, alebo dopredu naplánované, tak z toho mám hlavu ako balón a som v zbytočnom strese. Všetky tieto zápisníky určené na plánovanie dôležitých dátumov, lekárov, článkov, výdavkov... mi pomáhajú stres udržať na čo najnižšej úrovni, pretože pri dieťati a najmä po dvoch rokoch materskej "dovolenky" mi hlava už neslúži ako by mala. Už nech som naspäť v práci :D Dnes vám ukážem moje najnovšie prírastky do mojej organizačnej zbierky.


2

Hneď ako som zbadala tento špagát, vedela som, že ho potrebujem. Ten svoj pôvodný som minula a bol mi treba nový. Posielam veľa veľkých balíčkov a navyše ide o predposlednú položku, ktorú potrebujem na krpcovu pamätnú tabuľu. Rada si dávam záležať na detailoch a koho nepoteší pekne zabalený balík :)

3

Tieto úložné boxíky sú ako stvorené na organizáciu vecí v šuflíkoch, ktoré si chcem zadovážiť k novému písaciemu stolu. Pôvodne som ich chcela využiť na make up, ale nie som si istá či do nich všetko vtesnám.

4

Tento týždenný plánovač je skvelý na plánovanie väčších udalostí. Vo všetkom máte skvelý prehľad a rozhodne na nič nezabudnete. Navyše vyzerá dokonalo.

5

Ako správny šialenec na organizovanie som vždy chcela toľko známe plánovače. Konkrétne ten od Erin Condren. Ale stále nie som tak šialená, aby som si kúpila plánovač, ktorý ma vo finále vyjde na sto eur. Veľmi som sa potešila tomuto, pretože nielen, že vyzerá úžasne, ale nebol ani drahý. Nanešťastie však ide o záhradnícky plánovač :D To však na stránke vôbec uvedené nebolo. Nevadí. Stále sa totiž dá využiť na to, čo chcem. Našla som si totiž potrebné šablóny, ktoré mi priateľ upravil a už čakám len na to, kedy k´dorazia ku mne. V blízkych dňoch sa budete môcť tešiť na kompletný článok.

6
7
8
9

Všetky predchádzajúce kúsky boli zo stránky Bonami. Tieto zápisníky si pravidelne kupujem v Lidl. Sú ako stvorené na To do zoznamy. Naposledy sme kvôli nim s priateľom pobehali hneď niekoľko predajní, pretože ich mali vypredané. Čo pre vás muž neurobí :))

10
11

10 komentárov:

  1. tak toto presne mám aj ja :D tiež milujem papiernictvo a keď vidím všetky tie prázdne stránky a zošity, tak mi to robí hrozne dobre :D myslela som si že som jediná, že nikto nemôže byť takýto "divný", tak si ma potešila že nie som jediná :D
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Haha, i ja, miluji takoveto věci! <3
    www.janniebel.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mrkněte se na náš eshop www.planner-addict.cz, kromě plánovacích kitů, washi pásek a super hrnečků pro Planner girls, tam najdete i tipy a triky k plánování ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Miluji tyto věci, zrovna řešíme věci do naši nové pracovny. :) Papírnictví je můj druhý domov.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hneď pri prvej vete mi v hlave naskočilo Amen. Najviac milujem papiernictvo Pirex, ak si tam nebola určite pozri, bola som tam ako v raji! A prosím prosím prezraď odkiaľ máš ten týždňový plánovač?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už som veľakrát išla okolo ich predajne, ale pre bezpečnosť vlastnej peňaženky som tam ešte nebola. Veľmi rýchlo to však v budúcnosti napravím :D
      Týždenný plánovač je z Bonami.sk, ale neviem či ho opäť naskladnia.
      https://www.bonami.sk/p/mesacny-planovac-charming-garden

      Odstrániť
  6. Podobné boxiky by som potrebovala aj ja :-D asi sa popozerám na nejakych činskych strankach :-D hneď ako som uvidela u Lenky youtuberky čo si objednavala z ebayu, tak tiež tam mala nejaké boxiky na kozmetiku ako vyšité... a tiež by sa mi zišli aj taketo ako máš ty :-D lebo ja mám všetko len tak pohádazane v jednej taštičke a už sa mi do nej ani nič nezmestí :-D

    jooj a diare a podobné vecičky tiež zbožňujem... :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pozerala som ho a ten ružový organizér v ktorom mala kozmetiku si tiež chcem objednať :))

      Odstrániť
  7. Taky miluji přehlednost a co si nezapíšu do diáře, to za chvíli nevím! :)

    INKA – photography, poledance, geocaching, visage and more

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dokonalosti ♥ Jsem do takovýchto věcí blázen, takže tenhle článek byl slast pro moji duši :D

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥