sobota, 6. augusta 2016

Zariaďujeme*

Ach... Nech si užívam záležitosť okolo sťahovania akokoľvek s radosťou, môjmu blogu to rozhodne neprospieva. Pomaly už nepíšem už o ničom inom. Preto mi snáď odpustíte dnešný článok. Pripravila som si pre vás menší výber doplnkov, ktoré sa nachádzajú na mojom nákupnom zozname. Samozrejme až po priatelovom schválení nech byt nepôsobí až príliš žensky. Zbožňujem Provence štýl, Shabby chic, minimalizmus, vintage, zarámované komixové plagáty... Ako to len skĺbiť bez toho, aby to nevyzeralo šialene :D To bude výzva... Poďme sa pozrieť na kúsky, ktoré by som chcela zadovážiť do nášho bytu.

1

Tento štýl zrkadiel absolútne zbožňujem. Mám pri nich pocit akoby mali príbeh a niečo za sebou, aj napriek tomu, že ste ich kúpili úplne nové. Zároveň vyzerajú ako z hororu :D // Presýpacie hodiny obdivujem už od detstva. Sú ako stvorené do políc plných kníh. // Pečenie je mojou veľkou vášňou a bez podnosu s vekom uprostred veľkého jedálenského stola to už nepôjde. // K pečeniu taktiež patrí aj úžasný KitchenAid a zástera. // Myslela som si, že tento článok už nemôže byť viac v štýle "domáca panička", ale potom sa tu objavil čajový servis :D Tento som si okamžite zamilovala a už vidím ako ho každú nedeľu vytiahnem, upečiem muffiny a bude stelesnením pohodového popoludnia.

2

Tento hrnček je jediný kúsok, ktorý sa sem nehodí, ale Sailor Moon dokážem vtesnať všade. // Podnos je základná výbava. // Pletený kôš bude skvelý na odkladanie časopisov, deky, alebo rýchleho odpratania hračiek keď sa zastaví nečakaná návšteva. // Ozdobná sklenená nádoba bude skvelá na kuchynskú linku na cukríky. V prípade akútnej potreby cukru budú vždy po ruke. // Svietniky sú ideálne nielen do interiéru, ale aj na balkón na dotvorenie večernej atmosféry. // Lavica pri manželskej posteli je ďalší z mojich nábytkových túžob.

6 komentárov:

  1. Ten čajový servis je nádherný :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To jsou všechno tak nádherné věci! ♥ Sama se už teĎ moc těším, až si budu zařizovat vlastní bydlení :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tá lavica ku posteli je super, aj mne sa to velmi páči.... ale my keby si dáme pred postel ešte lavicu tak sa asi nepohneme v izbe :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No mne vobec nevadi ze nepises vobec o nicom inom :) perfektne neviem sa dockat kedy sa ja budem zariadovat svoje hniezdocko , i ked sa obavam ako to dopadne ked uz teraz na mnohych veciach je bud nieco star wars alebo marvel :D
    galantosfun

    OdpovedaťOdstrániť
  5. takéto články mám praveže rada :) teším sa na zariaďovanie svojho, len keby bol účet nekonečný a peňaženka nemala dno :D :D
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak pokiaľ ide o skĺbenie rôznych štýlov, to ti úplne rozumiem. Tiež som mala ten problém keď sme zariaďovali a stále to ešte nie je úplne dotiahnuté do tej podoby ako by som si predstavovala, ale ide to určite to zvládneš :)

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥