sobota, 10. septembra 2016

Back home*

1

Ahojte :) Dnes som sa vám chcela konečne ozvať, že sme doma :) Ešte šťastie, že blogovanie nie je moja práca, pretože inak by som už dávno dostala vyhadzov. Veľmi som sa tešila kedy prídeme z dovolenky a budem sa venovať svojim každodenným povinnostiam. Zvláštne, však ? Vylihovanie pri mori nie je nič pre mňa. Radšej by som od rána do večera behala po pamiatkach. Aklimatizácia prišla len pozvoľne. Krpec dostal horúčku, sestra skončila v nemocnici a ja som zostala ako zabudnutá v čase. Našťastie dnes prišlo to správne nakopnutie a ja vás budem budem bombardovať článkami (takmer) nonstop. Mám totiž články na každý jeden deň na nasledujúce dva mesiace. Očividne sa konečne vrátila aj moja múza z polročnej dovolenky. Najvyšší čas. Prichádza totiž jeseň. To znamená, že som úspešne pretrpela leto a som vo svojom živle. Mám chuť vykúpiť všetky sviečky v mojom okolí, urobiť si zásobu obľúbenej značky čaju a chlpatých ponožiek. Dokonca som si už objednala diár na rok 2017. Ani 70% výpredaje oblečenia ma nerozpália tak, ako nový diár :D Takto by som dokázala pokračovať ešte hodiny.... Aby dnešný článok nebol úplnou stratou času, pripájam aspoň zopár fotiek. Do komentárov mi napíšte ako budete tráviť dnešný večer. Ja to vidím na všetky série Game of Thrones, alebo film Smrť jej pristane :)

2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13

6 komentárov:

  1. Ty máš už akého veľkého chlapa :) Ja som tento rok dovolenku "nestihla" - lepšie povedané, stále sa na niečo vyhováram. Inak tiež nie som veľmi na vylihovanie...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. smrť jej pristane milujeem! :) fotky super, teším sa na články :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádhera! Také jsem se právě vrátila z dovolené :)

    GIVEAWAY O LUXUSNÍ NÁRAMKY | BLOND SITE

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné :) Jsem ráda, že alespoń takhle můžu zažít dovolenou :D :)

    Giveaway na září 

    OdpovedaťOdstrániť
  5. My sme už dva roky na poriadnej dovolenke neboli a mne veru to vylihovanie na pláži chýba. Ale aj behanie po pamiatkach mám rada, vždy sa to snažím spojiť. Na všetky články sa už teším :)

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nádherné fotografie ♥ Tento rok som ani ja nestihla poriadnu dovolenku.. :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥