streda, 14. septembra 2016

Krásna pleť s Avon*

1

Krásne ráno prajem :) Odjakživa som obdivovala ľudí, kt dokážu vstať ráno načas bez toho, aby si budík odložili minimálne trikrát. Ranné vtáča som nikdy nebola a zrejme ani nebudem. Sú však dni, keď sa skorému vstávaniu nevyhnem. Kľúčová je večerná príprava. Aby som si toto mučenie trošku uľahčila, pred spaním si nachystám do kabelky všetko čo budem potrebovať, nachystám oblečenie pre mňa aj krpca, premyslím si čo budeme jesť na raňajky a najmä - pripravím pleť na dlhý deň.

2

Viem, že ak svojej pleti nedoprajem dostatočnú výživu, ranný make up sa zmení na katastrofu. Malé šupinky, suché miesta na tvári... To sú moji nepriatelia, kt sa objavia vždy v najnevhodnejšie dni. Z tohto dôvodu nejdem nikdy spať bez nočného krému či séra. Najnovšie som do svojej večernej rutiny zakomponovala NutraEffects Miracle Glow pleťový olej od Avonu. Má ľahkú a rýchlo vstrebateľnú textúru, ktorá pleť krásne vyživí a rozžiari bez toho, aby ste sa večer prilepili k vankúšu.

3

Z balenia som nadšená ako zo samotného produktu. Vďaka kvapkadlu sa olej nedostane do styku s rukami a tak vydrží dlhšie ako nový. Na jednu aplikáciu vám pokojne postačia tri kvapky na celú tvár. Jeho testovanie som začala v deň začiatku dovolenky kedy mávam najsuchšiu a najcitlivejšiu pleť. Mám zmiešaný typ pleti (mastná/suchá) a starostlivosť o ňu je niekedy nočnou morou. Väčšinou sa šúpem ako had, ale tento malý zázrak ma zachránil. Momentálne si ho odkladám na chladnejšie počasie, pretože sa bojím, že ho spotrebujem príliš rýchlo. Za mňa výborný pomocník a určite si budem chcieť zadovážiť aj ďalšie balenie.

4

Veľmi dôležité je po celom dni pleť poriadne vyčistiť a pripraviť ju na hydratáciu. Peelingy patria medzi moje top produkty, ale kvôli citlivej pleti ich nemôžem používať príliš často. Ideálnou alternatívou je Nutra Effects 3v1 jemný peeling, ktorý je vhodný pre všetky tipy pleti. Je bez parabénov, farbív a všetkého čo zbytočne dráždi pleť. Obsahuje veľké (hnedé) zrniečka, ktoré sú podľa mňa zbytočné. Tento peeling je dokonalý práve vďaka obsahu malých, oku takmer neviditeľných, čiastočiek, ktoré pleť krásne vyhladia bez zbytočného podráždenia. Pripravujem si vlastný peeling, pretože už dlho som nemala taký, ktorý by naozaj fungoval. Opäť musím Avon pochváliť. Zatiaľ som z rady NutraEffects nemala nič, čo by mi nesedelo.

5

6 komentárov:

  1. ten pleťový olej vyzerá fakt super!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. píling vyzerá naozaj dobre, no keď tak nad tým uvažujem, olej tiež nebude na zahodenie :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  3. NutraEffects Miracle Glow by som rada skúsila :) Pleťové oleje mám rada, no vadí mi na nich že príliš mastia pleť a tento sa zdá byť lepší :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥