streda, 26. októbra 2016

Čokoládové muffiny*

1

Ahojte :) Dnes by som vám rada predstavila môj najobľúbenejší recept na (pre mňa) dokonalé muffiny. Pečiem ich už roky a doteraz sa ich neviem dojesť. A nepoznám lepšie obdobie na ich prípravu ako jeseň a zimu. Čo potrebujeme na ich prípravu ?

2

Suché ingrediencie :
250g hladkej múky
175g cukru
150g čokolády (podľa vlastného výberu)
2PL kakaa (prípadne Granka)
6g kypriaceho prášku (polovica balenia)

Tekuté ingrediencie :
250ml mlieka
150ml oleja
1 vajce

3

1) Všetky suché ingediencie (okrem čokolády) preosejeme cez sýtko do jednej nádoby a premiešame.
2) Tekuté ingrediencie zmiešame dokopy v samostatnej nádobe.

4

3) Obe časti cesta zmiešame dokopy a ručne vymiešame do vláčneho tekutého cesta.
4) Primiešame čokoládu a postupne plníne košíčky.
5) Pečieme približne 20 minút.

5

Dobrú chuť :)

13 komentárov:

  1. Mňam ted jsem na ně dostala chuŤ :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerajú dokonale ♥ škoda že držím diétu :( :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzerajú úžasne. Robievam podobné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mňam, vyzerajú super, muffinky veľmi ľúbim:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Rychlé a snadné :-) Super :-) Mňam :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvělé! :) Zrovna ted jsem dojedla brownies, jak jsem dostala chut na sladke.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mňam, hneď by som si dala! :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mňamy! Robím podobné a pripomenulo mi to, že už som si dlho na nich nepošmakovala :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥