utorok, 18. októbra 2016

Jahodová závislosť*

Ahojte :) Včera som písala o výčitkách svedomia pri nákupoch a dnes tu mám ďalšie :D Všetko sú to však veci pozbierané za dlhšie obdobie, takže nie je dôvod na obavy. Dokonca som sa začala riadiť nepísaných pravidlom - za každý nový kúsok oblečenia musia ísť zo skrine dva preč. Čo sa týka kozmetiky, tak kupujem už len veci, ktoré nemám. Musím to naozaj zredukovať. Pri sťahovaní si človek uvedomí koľko zbytočností vlastní.

Z parfumérie Marionaud mi prišiel 10 € šek, ktorému pomaly končila platnosť. Nechcela som míňať peniaze navyše, pretože všetko nutné mám, tak som sa držala svojho limitu. Okamžite mi padli do oka krásky z Beauticology. Samozrejme jahodové ♥ Telové mlieka či maslá využívam už len zriedkavo, pretože sa nekamarátia s mojim typom pokožky, ale toto maslo je ako stvorené na čerstvo oholené nohy. Žiadne podráždenie sa nekoná, nohy sú úžasne hladké a hydratované. Ale čo s týmto s 750 ml sprchovým gélom ? Sama neviem. Už som vám veľakrát spomínala, že mám zásobu sprchových gélom minimálne na rok a teraz k nemu pribudol tento obor. Ach jaj. Ale tá vôňa ma presvedčila ♥

1

Clean&Clear je pre mňa stelesnením pubertálneho obdobia. Ich produkty som nemala už roky a po najnovších ospevných recenziách od rôznych vekových kategórii som si povedala, že im dám opäť šancu. Okrem šialeného alkoholového oparu som veľmi spokojná. Pleť krásne vyčistí, vypne a ani občasné vyrážky nemajú šancu.

2

Balzamy na pery sú u mňa základnou výbavou. Či je leto, alebo zima. Môj posledný mi krpec utopil v rannom pohári kakaa, takže som si zadovážila nové. Kamilkové, ktoré využívam iba doma a broskyňové na von, pretože dodá perám krásnu a prirodzenú farbu počas dní, keď sa necítim na rúže.

3

A opäť filmy. Pokračovanie mojich milovaných purpurových riek a ďalší film od Miyazakiho sú must have. Nehovoriac o "kožených" rukaviciach na zimu, ktoré som tak dlho zháňala a podarilo sa mi ich uchmatnúť v skvelej zľave.

4

7 komentárov:

  1. Ooo ten sprcháč musí voňať úžasne. :) Aj labelo by som si vyskúšala, ale balzamy sú už konečne aspoň jedna z vecí, ktorých sa viem celkom ľahko vzdať, keďže ich mám aj tak dosť a tiež nechcem míňať na takéto nepotrebné veci. I keď tých nepotrebných veí si kupujem tiež až až. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty jahodové produkty musí nádherně vonět.:)

    Lifestyle and beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Taky mám doma spousty sprchových gelů a jahodový musí nádherně vonět. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já jsem úplná holčička jahodová ;D, jak zpívá Dádá, a toto vypadá velmi lákavě a super :-)!! Mám velmi ráda jahodové věci a ještě raději je konzumuji :-)!! Máš krásný blog :-)

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tú srandu od Clean&Clear mám tiež, mne však nijako nepomáha :/ Asi dosť závisí na typu pleti :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja mám zásobu nielen sprchových gélov, ale aj šamponov, telových mliek a všelijakej kozmetiky tiež na celý rok. Ked ono sa niekedy nedá tým vonavým vecičkám odolat.
    Inak Clean&Clearbol aj u mňa topka v puberte. Pomohol mi zbaviť sa tých občasných pár pupáčikov, ktoré nie a nie odísť.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. C&C je aj pre mňa stále obľúbenec a s drobnými pauzami sa k nemu zakaždým vraciam :) no máš pravdu, alkoholový závan je ozaj brutálny, mne niekedy dokáže vohnať slzy do očí...

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥