sobota, 22. októbra 2016

Knihy z kt. mrazí*

Ahojte :) Knihy zbožňujem, to asi už viete. Najradšej mám večerné čítanie, keď som sama a môžem svoju pozornosť upriamiť len na samotný príbeh. Ani najkvalitnejšie Hollywoodske efekty vo mne nezanechajú také silné pocity ako dobrá kniha. Dnes tu mám pre vás výber mojich troch prírastkov vďaka kt sa nebudete cítiť príjemne, keď si pôjdete uprostred noci po pohár vody.

1

Gillian Flynn - Predtucha
Autorka Strateného dievčaťa má všetky potrebné schopnosti na napísanie kvalitného a pútavého príbehu. Príbeh začína pomerne obyčajne a postupne graduje. Nikdy nechýba tajomno a záverečný otáznik. Ide síce o malú a tenkú knihu, ale zanechá po sebe väčší dojem ako niekoľko hrubých románov dokopy. Jednohubka na jeden večer, ktorá poteší každého kto obľubuje tento žáner.

2

Seth Patrick - Reviver
Táto kniha sa ku mne dostala počas výpredajov a názov s obálkou ma natoľko zaujali, že som si ju zadovážila aj bez toho, aby som vedela o čo presne ide. Trefa do čierneho. Je v nej totiž spojené všetko čo zbožňujem. Kriminálka, jemný nádych sci-fi a horor. Nečakala som veľa. "Iba" vypočúvanie mŕtvych kvôli jednoduchšiemu vyriešeniu zločinov. Ale je tam toho oveľa ooooveľa viac. Ja viem, znie to smiešne a pri zlom spisovateľovi by bola táto kniha absolútny prepadák. Ale verte mi, ak máte radi vyššie spomenuté žánre, tak si prídete na svoje. Navyše budú ešte dve pokračovania :)) Vytknúť by som mohla iba mnoho chýb v preklade, ale to nie je chyba príbehu či autora. A presne pri tejto knihe som sa bála ísť v noci do kuchyne. Mám napozeraných veľa hororov, ale keď si začnete predstavovať veci z tejto knihy, predstavivosť začne pracovať na plno, tak vám nebude všetko jedno.

Neil Gaiman - Oceán na konci ulice
Knihu ešte prečítanú nemám, pretože som si ju požičala od sestry, ale keď mi niekto povie, že sa pri čítaní bál, alebo mal podobné pocity, tak je jasné, že idem do toho :) Autorom knihy je chlapík, ktorý si "zahral" v našej obľúbenej časti Simpsonovcov "Veľká knižná lúpež", ktorá je mixnutá s našim obľúbeným filmom Dannyho jedenástka. Čo viac chcieť ? :)

3

P.S. Ak si koledujete o poriadne strašidelný zážitok, tak odporúčam knihu Zbav nás zlého. Prečítala som ju raz a už ju nikdy nevezmem do ruky. Je pre mňa stelesnením zlého. Pri jej čítaní sa mi diali tie najšialenejšie veci a snívali tie najhoršie nočné mory. V kinách bol film s rovnakým názvom, ktorý má jeden konkrétny príbeh, pričom kniha je súborom viacerých. Je napísaná mužom, policajtom, ktorý sa začal venovať nadprirodzenu a dokonca aj exorcizmu. Má ísť o jeho reálne zážitky a ak je to naozaj pravda a nielen dobrý marketingový ťah, tak ďakujem pekne. Ideálne čítanie na dušičky.

7 komentárov:

  1. ja moc tento "strašidelný" žáner nemusím, moc ma to nebaví ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za názor :) Ja som z môjho okolia asi jediná, ktorá má takýto žáner rada :))

      Odstrániť
  2. Tá Predtucha, tak to je podla toho filmu Predtucha so Sandrou Bullock??? Lebo film to bol dobrý. Inak tá kniha čo spomínaš Zbav nas zleho, ufff, tak to by som sa tiež bála.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie, táto kniha nebola sfilmovaná, ale film, ktorý spomínaš mám veľmi rada :)) Ani nehovor...

      Odstrániť
  3. všetky knižky vyzerajú naozaj dobre, akurát by asi neboli nič pre mňa, lebo mávam z takýchto príbehov potom paranoju :D :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  4. G. Flynn je i má oblíbená současná autorka, Gone Girl jsem od ní četla jako první knihu a rozhodně se mi vryla do paměti :)

    www.nikola-s.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Síce mám radšej knihy zo života, ale aj tieto ma celkom zaujali.. niečo desivé by som si rada prečítala, jednoznačne to bude lepšie ako pozrieť si nejaký hororový film na ktorom sa 80% času smejem :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥