streda, 12. októbra 2016

Posledné dotyky slnka*

Ahojte :) Dnes som tu opäť s novou dávkou kozmetiky značky Avon. Za normálnych okolností by som vám napísala nejaký ten zaujímavý úvod z ktorého by som plynulo prešla do recenzie. Nanešťastie s týmto článkom meškám viac ako je vhodné. Moja chyba. Má to však jednu výhodu - všetky produkty som mala možnosť do sýtosti vyskúšať. A čo si o nich myslím ?

1

Anew Vitale Visible Perfection BB krém s OF20 →
Nemám ideálnu pleť a väčšinou som sa to snažila zakryť hrubou vrstvou rôznych krycích produktov. Samozrejme som v konečnom dôsledku vyzerala ešte horšie, ale vysvetlite to niekto môjmu mladému ja ;) Aby som svoju pleť už ďalej netrápila a nedusila, začala som čoraz využívať BB krémy. Mnohé nemajú žiadnu extra kryciu schopnosť, ale pleť zjednotia a vyzerá ako vylepšená verzia tej nenalíčenej. Nanešťastie ich predávajú iba vo veľmi obmedzenej škále odtieňov. Najčastejšie sa stretnete s verziami pre svetlú až normálnu pleť a pre normálnu až tmavú pleť. Nikoho neprekvapí, že nie sú ani zďaleka v takej farebnej škále ako by som potrebovala. O to viac ma potešil BB krém z rady Anew, ktorý dokonale vyhovuje mojej bledej pleti, krásne ju zjednotí, skryje menšie nedostatky a ja sa nemusím báť, že ľudia na mojej tvári uvidia každú jednu vrstvu líčidiel. A má ochranný faktor čo ocenia najmä ženy, ktoré sa boja starnutia ;)

2

Avon Glow bronzujúce guľôčky (Radiant Glow) →
Ja a akýkoľvek typ bronzerov moc nejdeme dokopy. Iba ak by mi nevadilo, že by som vyzerala naozaj smiešne. Klamala by som však ak by som povedala, že som ich nikdy nechcela vyskúšať. Bronzujúce guľôčky mi na prvý pohľad padli do oka a som rada, že som im dala šancu, pretože sedia aj takej mŕtvolnej farbe akú mám ja. Dodajú tvári život a vytvoria efekt jemne opálenej pleti. Dokonalé pre každú z nás v čase, keď vyjde nová séria vášho obľúbeného seriálu a vy celý týždeň nevyjde z domu.

3 4

CC korekčná tyčinka Ideal Flawless (Neutralising Green) →
Zelené korektory sú moja slabosť. Pri citlivej pleti, ktorá je nespokojná aj s najmenším dotykom je to jednoducho must have. Preferujem tekuté produkty, ale ako sa hovorí "Nesúď knihu podľa obalu". Tyčinka krásne zamaskuje akékoľvek začervenanie a vytvorí efekt dokonalej pleti. Nanešťastie je na pleti cítiť ako zbytočná vrstva navyše, preto je veľmi dôležité s ňou pracovať s citom a nepreháňať to.  Najmä pri mastnom type pleti. Menej je viac.

5 6

Avon Glow obojstranná kajalová ceruzka (Silver Pearl) →
Svoju posadnutosť ceruzkami na oči som si vytvorila počas puberty, keď boli najmódnejším líčením práve na hrubo orámované oči. Nezáležalo na tom, že to nikomu nepristalo. Čierna ceruzka jednoducho musela byť. Dnes ich už našťastie využívam s oveľa väčším citom a mám pocit, že aj keď mám minimálne päť, tak stále potrebujem ďalšie. Táto je však v kombinácii so striebornou, ktorá je ideálny highlight, pretože neobsahuje žiadne zbytočné trblietky. Pracuje sa s ňou veľmi jednoducho a má krásnu pigmentáciu.

7 8
9

V priebehu týždňa sa na blogu objaví na blogu aj líčenie s týmito konkrétnymi produktami, takže ich uvidíte priamo v akcii ;)

2 komentáre:

  1. pekný článok, zaujala ma hlavne korekčná tyčinka :) na líčenie som veľmi zvedavá!

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásný článek, je to pár dní, ale už mi to sluníčko zase moc chybí :(.

    LenaČerge

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥