pondelok, 17. októbra 2016

Výčitky svedomia*

1

Neznášam bývať v meste... Ja som dedinské dievča. Aby ste si nemysleli, že dnes pôjdeme v negatívnom duchu, tak vás hneď aj vyvediem z omylu ;) Nerada bývam v meste, pretože výhody veľkej dostupnosti všetkého má aj svoje úskalia. Najmä pre vašu peňaženku. Dnešný článok je presným príkladom toho, že aj keď idem kúpiť ráno iba čerstvé pečivo, tak skončím s nákupom na ďalšie dva týždne. Našťastie som sa naučila dobre hospodáriť s peniazmi, ale raz za mesiac to príde. Nemyslím povestné "ženské problémy", ale ten pocit, že si chcem niečo kúpiť. A nikdy nejde o nič dôležité. Iba maličkosti a hlúposti, ktoré síce viem, že naplno využijem, ale zaobišla by som sa bez nich. Mávate aj vy výčitky svedomia pri nakupovaní ? :)

2

Pulp Fiction je jednoducho klasika a ja čoraz viac fandím kupovaní filmom, ako len ich stiahnutiu // Staré farebné perá, ktoré mi pripomínajú detstvo a skrášľujú plánovač // Peračník s princeznami. Nehanbím sa za neho :D // Myslela som si, že praskajúce prášky a cukríky sa už prestali predávať. Toľko nostalgie // Berries sú moje TOP cukríky ♥

3

Mandľový H&S patrí medzi moje najobľúbenejšie šampóny. Vždy po ňom vonia celá kúpeľňa // Moju averziu voči kokosu som na chvíľu odsunula bokom, pretože sprchový gél Fa s kokosovou vodou je jednoducho dokonalý // Šťavnato voňavá limitka. Už mám doma zásobu na zimu (používanie antiperspirantov bez hliníkových solí sa na odkladá na neurčito) 

4

Ďaľšia Midsummer´s Night a masívny sklenený svietnik

5

Bez organizácie to nejde a s ružovou je všetko krajšie ♥

6

Kupujem detské pyžamká ešte pokým môžem a najradšej by som ich nosila aj ja. Najmä tieto s motívom Star Wars

7

Slnečné okuliare z minulého článku. Tie som na dovolenke zlomila a po návrate som si okamžite zadovážila ďalšie. Pre istotu rovno dva kusy. Sú veľké, nelichotivé, ale pri rannom nákupe, alebo náročnom dni zakryjú aj tie najväčšie kruhy pod očami.

8

9 komentárov:

  1. Krásne veci, tiež si myslím že je to tak. Ja som byvala na dedine stačilo nám ísť raz za deň do obchodu ako sme išli z roboty z mesta teraz keď tu bývam vybehneme že veď len toto kúpiť potom že ešte aj toto a nazbiera sa toho dosť ;) ale tak niekedy si treba spraviť radost

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne veci, tiež si myslím že je to tak. Ja som byvala na dedine stačilo nám ísť raz za deň do obchodu ako sme išli z roboty z mesta teraz keď tu bývam vybehneme že veď len toto kúpiť potom že ešte aj toto a nazbiera sa toho dosť ;) ale tak niekedy si treba spraviť radost

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já při nakupování nikdy výčitky nemám, mám z těch koupených věcí velkou radost. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aj ja zvyknem mať takéto obdobia, avšak kupujem najmä niečo ezoterické a keď prídem domov, zistím že to nemám kam dať. :D áno. Poličky mám preplnené a knižnicu taktiež, no miesto sa určite ešte niekde nájde. A keď prídem domov, zistím, že to bol omyl. Môj kamarát sa však v tomto našiel, nakoľko aj on zbožňuje ezoterické veci a vždy keď ku mne príde mi ako prvý pozrie izbu a povie: konečne som v čine :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Výčitky svedomia po nákupoch som kedysi mala, teraz sa už viem udržať na uzde a nenakupovať toľko :)

    SlavikStories
    Čítanie je sexy

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Parádní věci jsi nakoupila :) Chápu, že si pak člověk vyčítá, že by ty peníze mohl dát na něco užitečnějšího, ale pokud to není pořád, tak je třeba to brát tak, že občas si člověk musí udělat radost. Na mě takto působí papírnictví, nejradši bych skoupila všechny druhy sešitů, i když je teď vlastně nepotřebuju.
    x
    www.introvertnisvet.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Výčitky jsme nikdy z nákupů neměla, od té doby co bydlím sama, tak se rozvažuji, jestli věci pouze chci, případně potřebuji a snažit se mít doma kvalitu a ne kvantitu. :) Ale občas není špatné se vyhodit z kopýtka a udělat si radost.

    Lifestyle and beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  8. To pozná asi každá žena a nemusí ísť veru nutne o oblečenie. Tie zošity sú skvelé a aj obal na dokumenty, ten je neskutočne roztomilý. Rovnako ako oblečenie pre malého :)

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ty sešity jsou naprosto skvělé!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥