sobota, 15. októbra 2016

Zbohom leto*

1

Krásny víkend vám prajem :) Oficiálny koniec leta už máme za sebou, ale ja sa s ním rozlúčim až dnes. Mám totiž už takmer tri mesiace nafotený článok s kozmetikou, ktorú som si brala na dovolenku a konečne ich zverejním. Bez čoho som sa na dovolenke nezaobišla ?

Garnier dvojfázová micelárna voda 3v1 →
Ružovú micelárnu vodu rovnakej značky som čerstvo spotrebovala a potrebovala som ju nahradiť novou. Keďže som sa s ňou veľmi rada odličovala a bola som s ňou spokojná, tak som uvažovala nad opätovnou kúpou. Zistila som však, že prebieha micelárna výzva, tak som si povedala, že si kúpim túto dvojfázovú. A neľutujem. Už len kvôli tomu, že ňou dám dole aj ten najšialenejší a najfarebnejší make up. Na pleti zanechá jemne mastný film, preto ju treba dodatočne opláchnuť z tváre, ale ja si čistím tvár aj po odlíčení, takže v tom nevidím problém. Ako bonus som bola jednou z výhercov micelárnej výzvy a mám na ceste menší kozmetický balíček, takže sa vytešujem :)

Cestovné balenie na kozmetiku →
Zbožňujem rôzne malé nádobky. Preto som využila situáciu a zadovážila si cestovné balenia na kozmetiku. To, že som ich nejako extra nepotrebovala, to nechajme tak :D

2

Gliss Kur regeneračný expres balzam →
Ja už ani neviem aké to je fungovať bez tohto typu produktu. Kupujem si ich už niekoľko rokov s tým, že pravidelne striedam všetky druhy, ktoré sú u nás dostupné. Tento pre veľmi poškodené a suché vlasy je ako stvorený pre vlasy namáhané slnkom a slanou vodou. Doma ho používam po každom umytí pre jednoduché rozčesávanie.

Balea voda v spreji →
Môj odpor k príliš teplému počasiu asi poznáte. Naozaj neviem ako som doteraz dokázala fungovať na dovolenkách bez tohto spreju. Veľká výhoda oproti obyčajnej vode vo fľaštičke s rozprašovačom je fakt, že balenie udrží vodu v nej stále príjemne chladnú.

3

Dermacol transparentný fixačný púder →
Už dávnejšie som si zadovážila jeho ružovú verziu v odtieni Natural. Samozrejme, že som na ňu príliš bledá. Veľmi ma potešila táto Light verzia, ktorá je na pleti naozaj neviditeľná a pleť zmatní bez toho povestného omietkového efektu. Ešte chcem vyskúšať verziu od Vichy, ale mám pocit, že som konečne našla dokonalý púder. Nehovoriac o šikovnej labutienke, ktorá je súčasťou balenia.

4
5

6 komentárov:

  1. Tu vodu ve spreji v létě také vždy používám, je to skvělá věc ♥

    BLOND SITE

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky mám ráda ty malé nádobky na kosmetiku. Na cestování mají opravdu skvělé využití. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tiež mám teraz doma ten gliss kur na vlasy, ale že by to nejako pomáhalo, zatiaľ som si nevšimla. :-D chcela som práve niečo na rozčesávanie. :)
    BlogByWeilynn

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Na dvoufázovou odličovací vodu čtu jen samé ódy tak ji budu muset asi také vyzkoušet :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento sprej na vlasy som si pred nedávnom kúpila.
    Raz bola u mňa spať kamoška a keď išla preč, tak povedala, že ho nebude brať so sebou na výlet, lebo aj tak ho tam je málo, že si ho môžem nechať. A bola som z neho nadšená, takže ho mám doma :)
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Gliss kur balzam na vlasy vyzera zaujimavo mala som balzam po umyti vlasov ale od loreal iba vzorku a bol celkom fajin hlavne ked sa nemusel zmyvať:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥