pondelok, 14. novembra 2016

Jednoduché líčenie pod okuliare s AVON + Novinky*

Ahojte :) Dnes som si pre vás pripravila menší make up look, ktorý je vhodný pre každú z nás, ale obzvlášť pomôže zvýrazniť oči nositeľkám okuliarov, pretože som použila pomerne výrazný očný tieň. Konkrétne ide o tieň číslo tri z nádhernej paletky s názvom Rose awakening od Avon. Stačí na pohyblivé viečko použiť akýkoľvek nude tieň a do záhybov viečok naniesť túto krásnu tmavšiu ružovú. V kombinácii s jednoduchou čiernou linkou, ktorá prežije celý deň, získate za okamih líčenie, ktoré zaujme bez toho aby ste vyzerali ako klaun. V prípade, že sa večer niekam chystáte, pridajte jemnú linku v striebornej nad tú pôvodnú čiernu a máte hotovo. Jednoducho a rýchlo.

0
1

Už je tomu nejaký ten týždeň čo mám možnosť používať zopár noviniek a rozhodne stoja za zmienku. Ako prvý som si obľúbila BB krém z kolekcie Colortrend. Ak poznáte Avon, tak zrejme viete, že Colortrend je určený skôr mladším ročníkom a pokiaľ si pamätám, tak práve od nich som mala svoje prvé líčidlá. Tomuto BB krému som nedávala veľké šance, ale zaujal ma hneď na prvý pohľad. Najmä keď som zistila, že jeho odtieň Light je naozaj krásne svetlý. Na mojej zmiešanej pleti sedí krásne a nevytvára "maskový" efekt. Skôr máte pocit, že sa pozeráte na krajšiu (ale stále prirodzenú) verziu vašej vlastnej pleti. Navyše neoxiduje, takže pre mňa obrovské plus. Počas dňa ho treba prepudrovať, ale pre mňa je to samozrejmosť pri každom BB kréme či make upe.

2

Keď už sme pri púdroch. Kompaktný púder v odtieni Cool je ďaľším mojim obľúbencom. Je veľmi jemne namletý, preto pri jeho použití nevyzeráte ako po návšteve vápenky. Krásne zmatní a vyhladí pleť. Jeho výdrž hodnotím na priemerne dobrú. Rozhodne sa nemusíte prepudrovať každú hodinu, ale nečakajte ani celodenné zmatnenie. Veľké plus je aj šikovne balenie, ktoré sa nerozbije hneď pri prvom páde. Sedí aj takej bleduli ako som ja, takže rozhodne odporúčam.

3
5
4

Viacúčelové balenia kozmetiky sú pri šetrení miesta, alebo cestovaní na nezaplatenie. Táto krémová farba na líčka a rozjasňovač sú toho krásnym príkladom. Praktickosť je pre mňa prvoradá a keď dokáže vyčariť krásny make up len vďaka pár ťahom, tak ste si ma rozhodne získali. Farba na líčka ma najprv riadne vystrašila, pretože v balení vyzerá naozaj výrazne a "Marfuša" efekt ma rozhodne neláka. Na pleti je však krásne jemný a jeho intenzitu viete krásne stupňovať. Buď ho prstami či štetcom jemne zapracujte do pleti, alebo ho pokojne aplikujte priamo. Je to len na vás. Je však potrebné si dávať pozor na vyčistenú a hydratovanú pleť, pretože v opačnom prípade zvýrazní každú jednu nedokonalosť.

6
7

Čo sa týka rozjasňovača, tak nemám absolútne čo vytknúť. Je takmer neviditeľný a pleti dodá ten správny zdravý žiarivý vzhľad. Ja som to takmer s týmto typom produktu vzdala, pretože boli pre mňa tmavé. Akoby som mala na lícnych kostiach očné tiene. Takže bleduľky, opäť niečo pre nás ♥

8
9

Rúž a lesk na pery Shine burst sú svojim leskom a šťavnatosťou ako stvorené na leto, ale ja som si pre ne našla každodenné využitie aj počas mrazivých dní. Veľmi ma baví práve fakt, ako krásne zatuhnú na perách a po typickej lepivosti lesku na pery nie je ani stopy.

10

Rúže Shine burst sa predávajú v štyroch farebne rôznych prevedeniach/baleniach, ktoré vám prezradia aká farba sa v nich skrýva. Vo fialovom balení nájdete fialové odtiene, v červenom červené... Ja som si zvolila Dragonfruit Pink, ktorá dokáže byť jemná na každodenné nosenie (prvá fotka), alebo po dvoch až troch vrstvách výrazná a ideálna na večerné rande.

11

Lesk na pery v odtieni Sheer Peach Splash je mojim miláčikom, pretože keď ho po nanesení poklepkáte prstami, získate prirodzene žiarivé pery. Vďaka broskyňovej farbe nepôsobí umelo a prehnane nelepí.

12
13

Očné linky. Kozmetický produkt, ktorý je u mňa stálicou a neodolám žiadnemu novému prírastku. Najnovšie som si vybrala tekutú očnú linku Liquid Chrome v odtieni Shimmering Silver. Pracuje sa s ňou veľmi jednoducho a dokonca krásne drží po celý deň. Jediné čo by som jej vytkla, že je skôr šedá ako strieborná. 

14
15

Šedá je však moja obľúbená farba a preto som neodolala a oživila zimnú zbierku lakov o Gel Shine v odtieni Moondust (milujem ten názov ♥). S touto radou lakov na nechty mám dlhobodo výborné skúsenosti a nič sa na tom nezmenilo ani teraz. Plné krytie dosiahnete už pri druhej vrstve a nepoškodený mi vydrží až štyri dni. To je pri mojom tempe ničenia nechtov nadľudský výkon :)

16
17

8 komentárov:

  1. veľmi pekné líčenie, fotky a aj produkty ma zaujali :) naposledy som si z Avonu objednala bronzer a je skvelý :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já už z Avonu snad nic nemám, ale když jsem byla mladší, každý měsíc jsem si objednala snad tisíc věcí :D jinak moc pěkné líčení :) Na mém blogu probíhá giveaway kdyby jsi měla zájem :)
    http://www.terripeterk.com/2016/11/lets-celebrate-two-years-with-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. avon ma v celku velmi dobre produkty mám z tade väčšinu veci a vždy si tam niečo nove objavim:-D tie paletky tieňov mam dve neodolala som a tie ruže som tiež obdivovala ale už som sa držala trochu na uzde:-DD

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak to se opravdu povedlo :) S Avonem mám minimální zkušenosti, tuhle značku ještě musím probádat pořádně!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. líčenie sa ti veľmi hodí, jemné, ale krásne ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Veľmi pekné líčenie, pristane ti a naozaj sa ti podarila aj linka :)
    Kozmetiku od Avonu už v podstate nepoužívam, nájdu sa u mňa síce nejaké produkty ale spočítam ich na jednej ruke. Veľmi ma prekvapilo, že si s kvalitou napríklad ich tekutej linky spokojná. Alebo aj s lakmi, lebo to boli produkty od nich, ktoré má zakaždým sklamali. Zrejme sa poučili :D

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥