sobota, 12. novembra 2016

Malé radosti*

1

Mnoho ľudí (najmä muži) si myslí, že ženy potrebujú ku šťastiu drahé dary. Nehovorím, že nás nepoteší, ak si kvôli nám niekto neplesne po vrecko, ale rozhodne to nie je žiadna nevyhnutnosť. Dnes by som vám rada ukázala maličkosti, ktoré mi urobili veľkú radosť a stáli menej ako polovica dennej mzdy letného brigádnika. (:D)

Malá peňaženka Panda - Moja slabosť pre pandy je obrovská a preto mi táto maličkosť z H&M nemohla chýbať. Dokonalá pre každú z nás, ktorá hodinu hľadá kľúče v kabelke.
Farebné púzdro na okuliare - Malý úlovok z dovolenky. Konečne púzdro do ktorého sa vojdu aj moje obrovské slnečné okuliare.
Tic Tac Simpsons edícia - Čo k tomu dodať ? Jeden večer vravíte priateľovi pri pozeraní televízie, že ich musíte mať a na druhý deň vám ich prinesie ♥

2

Štetce na make up - Už dlhšie som si chcela zadovážiť štetce, ktoré mi nebude ľúto polepiť trblietkami, lepidlom, alebo zafarbiť farbami pri tvorení šialených make up lookov. Za štyri eurá na Aliexprese ;)

3

Oriflame hojivý zázrak - Akonáhle nastúpi zima, moje pery tak šialene popraskajú, že to snáď ani možné nie je. Táto vecička sa ako jediná vždy úspešne postará o to, aby moje ústa nevyzerali ako šmirgeľ.

4

Na záver sa nesmiem zabudnúť pochváliť úlovkom z mojich dávnejších nákupov v second hande. Keď tam nájdete za päťdesiat centov postavičku z Game of Thrones, tak ju tam jednoducho N-E-S-M-I-E-T-E nechať ♥

11 komentárov:

  1. Malé radosti jsou potřeba a takovéhle by mě taky moc potěšily:) Zázračný kelímek mám taky hned ve vícero variantách:)
    Sim in the Bubblegum

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Po tej srande od oriflamu sa musím poobzerať, nakoľko moje pery sú na tom posledné dni dosť biedne :D super článok!

    Na mojom blogu práve prebieha Giveaway o Kawaii box, budem veľmi rada, ak sa zapojíš :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jeejo to su teda radosti a tie štetce su krasne♥ za tu cenu neni očom:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten tic tac je super. Ještě jsem ho v obchodě neviděla, jinak bych si takovou malou radost taky udělala. Máš hodného přítele. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zazracný kelímek od oriflame mam také a je boží :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Štětce na oči by se u mě rozhodně neztratily, mám v plánu si také nějaké pořídit. Pouzdro je krásné a balzámek na rty se hodí. Já mám výhodu, že popraskané rty nikdy nemívám, ať je zima nebo léto, mám to štěstí že balzámy a loje v podstatě nepotřebuji. Pěkné věci a je vidět že i maličkost potěší.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Štetce sú super a ta postavička pobavila. :) Hojivé vajíčko mám tiež a krásne vonia. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tá peňaženka je roztomilá a zaujímalo by ma, aké sú tie štetce:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tiež mám štetce z ali a náhodou sú velmi dobré. :-D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥