utorok, 15. novembra 2016

Nech žije mágia*

1

Konečne. Presne tieto slová som si opakovala, keď som si v taške niesla svoje najnovšie knižné úlovky. Mala som ich na svojom knižnom zozname takmer niekoľko rokov a sama sa čudujem, že som ich kúpu toľko odkladala. Pri príležitosti 20% zľavy v PantaRhei som si zadovážila tri knihy →

2


J.K.Rowling - Harry Potter a dary smrti :
Ako je možné, že taká milovníčka Harryho nemá kompletnú sériu kníh ? Sama neviem a popravde sa cítim mierne zahanbená :D Prečítanú ju mám, ale vlastný výtlačok mám až teraz. Trikrát hurá ! Keď dočítam knihy, ktoré mám naplánované, tak sa vrhnem na komplet celú sériu. Nech žijú detské spomienky, keď sme čakali na svoje listy ♥

3

Lev Grossman - Mágovia (č.1) a Čarodejova zem (č.3) :
Mágovia sa ku mne dostali ako dar asi pred piatimi (!!!) rokmi. Nevybrala som si ich sama. Netreba ani písať, že už samotný názov knihy ma upútal natoľko, aby som vedela, že to bude niečo pre mňa. A naozaj je. Príbeh je úžasný, temný a dospelý. Žiadne detské rozprávky. Asi dva roky som nemala ani poňatia, že bude pokračovanie. Nie to ešte ďalšie dve. S prekladaním si, samozrejme, dali riadne načas, ale počkala som si, pretože kniha je pomerne náročná na čítanie aj v rodnom jazyku. Prvé vydanie sa nezhoduje s ďalšími dvomi a tak som si ho zadovážila opäť, ale v novšej verzii. A tak teraz krásne k sebe ladia a ja už sa neviem dočkať, kedy sa do nich pustím. Navyše si túto trilógiu pochvaľuje aj autor Game of Thrones, takže čo viac dodať ? :)

5 komentárov:

  1. Tie knižky Mágovia ma dosť zaujali, mám veľmi rada fantasy literatúru a tieto vyzerajú super:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. na HP 7 som aj ja musela hrozne dlho čakať a strašne mi chýbala v zbierke, takže mám pre teba pochopenie :D ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mágové vypadají skvěle :) zařadím je do seznamu knih, které chci přečíst :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mágovia vyzerajú skvelo, ešte som o nich nepočula, vďaka za tip! :)

    Na mojom blogu práve prebieha Giveaway o Kawaii box, budem veľmi rada, ak sa zapojíš :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  5. zatiaľ som o knižkách nepočula ale ja som moc neni na fantasy literatúru ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥