pondelok, 21. novembra 2016

Organizácia a vianočné nákupy*

Ahojte :) Dnes si urobíme menšieho sprievodcu maličkosťami a dekoráciami, ktoré najnovšie pribudli do našej domácnosti. Vianoce sú už za rohom a ja sa snažím stále vymyslieť do akej farebnej palety ísť. Ale vidím to na kombináciu farieb kovov. Ideálne strieborná a bronzová. A čo vy ? Aká farba bude dominovať vašim Vianociam ?

 Už nejaký ten týždeň sa snažím zorganizovať svoj make up tak, aby mi to vyhovovalo čo najviac. Aj napriek tomu, že mal každý typ produktu svoju priehradku, tak to nebolo ono. Zadovážila som si teda obyčajné plastové košíky a zrazu som s výsledkom oveľa spokojnejšia. Väčšinou volím tú organizovanejšiu možnosť pri riešení akéhokoľvek problému v bývaní, ale tentokrát nie. Ako skladujete svoj make up vy ?

Pred →

1

Po →

2

A v kúpeľni som na tom bola ešte horšie. Všetko len hodené v jednej priehradke. Organizér za 1,50€ môj problém hneď vyriešil.

Pred →

3

Po →

4

Zamatové vešiaky na oblečenie sú tým najúžasnejším vynálezom sveta. Najmä ak vlastníte šialené množstvo blúzok. Bol najvyšší čas doplniť zásoby.

5

Darčekové rosegold tašky ako stvorené na vianočné darčeky.

6

Taktiež som sa ulakomila na misky na maškrty k pozeraniu vianočných filmov. To by som nebola ja, keby som jednu už po ceste domov nerozbila, takže sa musím vrátiť po náhradnú. Dokonalý hrnček je zo Zoot-u.

7

Pomaly sa to začína rysovať.

10
11

32 komentárov:

  1. Jeej, aj my máme také vianočné gule, ale strieborné. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. Veru je :) Len škoda, že poputuje niekomu inému :P

      Odstrániť
  3. Podobné nádoby mají ted v Lidlu :)
    Mimochodem tě zvu na vánoční giveaway, budu ráda, když tě tam uvidím :)
    JANNIEBEL- giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Viem. Mám ich odtiaľ :D :)
      Ďakujem. Rada sa zapojím.

      Odstrániť
  4. no vidim, že by som si mala ísť spraviť poriadok, a presne takú plechovú krabicu mám používam na vianočné dobroty
    galantosfun

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ju tiež plánujem využiť práve na tento účel :)

      Odstrániť
  5. tiež sa chystám, spraviť si takto poriadok v kozmetike, ale chystáme sa sťahovať,tak neviem či to má teraz význam :D každopádne mám rada takéto robenie poriadku v kozmetike, oblečení a veciach :) a tebe sa to tiež podarilo pekne,hlavne s tými organizérmi :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som mala pred sťahovaním všetko nahádzané na jednej kope vyše jedného mesiaca, takže som rada, že konečne nemusím nič hľadať :D Ďakujem :)

      Odstrániť
  6. Kozmetiku si si krásne zorganizovala, prijala by som takú zbierku.:) Taštičky na darčeky sa mi páčia, rovnako aj misky a tá šalka s líškou ♥ Vianočné gule sú tiež nádherné, ja momentálne zháňam vianočné svetielka, ktorými by som si ozdobila izbu.:)

    Saja Frey blog
    Pozývam ťa na: Súťaž o diár Dary Rolins

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som tiež po takejto zbierke túžila. Ale akosi keď to človek má, tak si uvedomí, že mu je to zbytočné. Ale som rada, že mám z čoho vyberať :) U nás tiež chýbajú svetielka. Minimálne päť balení aby sme mali do celého bytu :)

      Odstrániť
  7. Hodně se mi líbí nákupy, ty misky bych taky brala. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zamilovala som si ich na prvý pohľad :)

      Odstrániť
  8. Ty jsi spojila dva typy mých nejoblíbenějších článků dohromady, krásné ! :)

    LenaČerge

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ma teší. U mňa sú to tiež najobľúbenejšie články :)

      Odstrániť
  9. Pekné vecičky. A zaujímalo by ma v čom su zamatové vešiaky lepšie než klasické vešiaky? Lepšie na nich drží oblečenie?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno. Oblečenie na nich drží ako prilepené a to som pri blúzkach a košeliach potrebovala :)

      Odstrániť
  10. s tou organizáciou akoby som videla seba, ja mám tiež všetko potriedené :D novinky sú krásne, všetko by som brala aj ja :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jojo, znám takový pořádek :D mimochodem hrníčky a kule jsou krásné! :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Som rada, že sa páčia :)

      Odstrániť
  12. Když to tak vidím - krásně srovnaná kosmetika, tak si říkám, že bych si měla taky udělat pořádek :D

    Jinak pěkné nákupy, hlavně ty vánoční ozdoby :)

    INKA Lifestyle Blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Snažím sa udržiavať takýto poriadok, lebo keď mám všetko rozhádzané, tak som nervózna :D Ďakujem :)

      Odstrániť
  13. pekne zorganizované a ten korres lip butter zavidim akurat dneska cely den po nich pozeram na nete:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Ja som sa s ním po prvý raz stretla v Lady Boxe (alebo Senza. Jeden z nich to bol určite :D) a odvtedy ich milujem. Najmä broskyňovú a túto vínovú verziu :D

      Odstrániť
    2. sú moc výrazne? lebo sa mi páči aj ten najtmavší :)

      Odstrániť
  14. Krásné úlovky i uklizený šuplík :).. doma by se mi tvá pomoc hodila. :D :) Š.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥