streda, 23. novembra 2016

Záhada stratenej brokolice*

...alebo o dni, keď je všetko naopak.

Keď máte na tvári masku, mokré vlasy a zrazu zazvoní kuriér. Keď zazvoní vaša nová pani poštárka a zvozí vás ako malé dieťa, lebo nemáte na vašej novej schránke menovku a našla vás iba vďaka pani susede, ktorá ma zmapované celé okolie a vie o každom lístku, ktorý sa šuchne okolo.
Keď vám nečakane má prísť návšteva a vy ste si zhodou okolností naplánovali na celý deň veľké nákupy, vybavovačky a iné srandičky. Keď nič nestíhate a vaše dieťa objaví čaro riasenky. Alebo keď idete na veľký nákup a zabudnete si platobnú kartu, nákup musíte nechať pri pokladni a vrátiť sa červená ako paprika od behu domov po kartu. Alebo keď zistíte akú sumu ste minuli na mikulášsku nádielku pre vaše dieťa a priateľa a neviete či to máte zo smútku za tými peniazmi (za ktoré ste mohli mať krásnu kvalitnú kabelku) zjesť, alebo už nikdy nezjesť nič čo obsahuje cukor na protest proti konzumnému životu. (Samozrejme v tomto bode žartujem. Nikdy mi nebude ľúto peňazí, ktoré idú na nich.) Po najnovšom incidente s nezdravýnm jedlom si veľmi dobre rozmyslím či ešte budem mať chuť zhrešiť. Predstavte si scenár. Krásne sa držíte, úspešne sa vyhýbate nezdravým jedlám a zrazu to príde. Chuť na niečo nezdravé. Ideálne biele pečivo. A Nuttela k tomu ? Dokonalosť. Popri tom ako sa vytešujete z myšlienky na sladké, vezmete nôž aby ste si rozkrojili to lákavé mäkké čerstvé pečivo. Keď v  tom sa vám pri krájaní tak nešťastne šmykne ruka, že si takmer odrežete jeden článok prsta. A tá bolesť... Keď vidíte krvou pokvapkané pečivo, linku a koberec, hneď si radšej pripravíte brokolicu. Ktorú ste v obchodu kúpili v množstve TRI kusy a doma máte už len dva. A nemáte ani šajnu, kde tá jedna zmizla. Ja si idem vyčistiť ranu, nájsť náplasť a vy ma môžete zatiaľ potešiť komentárom, kde mi opíšete akýkoľvek zážitok vďaka ktorému ste už niekedy nazvali svoj deň "deň blbec".

Keďže dnešný článok ani nie je plnohodnotným článkom, ale skôr výkrikom do tmy, aspoň sa pochválim výhrou z Garnier micelárnej výzvy. Môžete sa tešiť. Pre seba si nechám len rúž :) (Chcela som vám posunúť aj strobing stick, ale nanešťastie som ho už otvorila pri fotení. Tak mi keď tak dajte vedieť či je to pre vás príliš fuj, alebo ho môžem zahrnúť do výhry.)

0

1
2
4
5

P.S. Aby to bol článok o nešťastných náhodách ako sa patrí, tak som namiesto "uložiť" klikla na "publikovať". Takže zdravím všetkých, ktorí mali možnosť čítať neupravený náhľad tohoto článku :))

9 komentárov:

  1. haha,aj takéto dni musia byť :D tiež som sa nedávno takto "super" porezala pri krájaní pečiva... :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Awesome post, and such an amazing products! *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tvoj článok ma priam nemiestne pobavil :D na druhej strane však s tebou maximálne súcitím a tiež by som mala na rozdávanie spomienky na hlúpe dni... nikdy však nezabudnem na moju topku - v ten deň nešla škola, nešiel vzťah, nešlo nič a ako čerešnička na torte mi padli kľúče od domu, ktoré som si práve vyťahovala, do kanála.. do kanála? pýtate sa :D do kanála! odpovedám už asi stý raz, pretože mi to nikto nechce veriť :D najidiotskejšia náhoda, aká sa mi kedy stala! :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No tak to poteší takýto deň. Tiež sa mi občas nejaký pritrafí no teraz si ako na potvoru na žiadny nespomenie. Asi je pravda, že mozog negatívne spomienky vytesňuje :D

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moj den blbec ktory si pamatam asi jediny lebo bol naozaj jeden s najhorsich :D prvy den na strednej.. Vsetko som mala naplanovane,casu co najviac aby som isla na skory autobus, obsadila si najlepsie miesto a porozhliadla sa :) zacala to hned rano kedy som si miesto cukru dala do kavy sol.. Fuuuj! Uz nikdy! Pokracovalo to tym ze sa mi roztrhlo ramienko na satach asi 10 minut pred odchodom na autobus.. No a dovrsila som to tym ze som si nechala nejaky papier co sme dostali v autobusi.. Ach jaj a to som chcela aby bolo vsetko TOP ved to bol nieco ako novy start :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Z najhorsich a v autobuse,necitam po sebe :D

      Odstrániť
  6. Ten rúž vyzerá naozaj perfektne. Veľmi sa mi páči jeho sýta farba a na perách určite vyzerá famózne :)

    Čo je dobré to musím mať aj s novou vianočnou GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To uz sa stalo aj mne par krat, ze som nechtiac publikovala neupraveny text... no aj take sa stava, a sice ma momentalne nenapada ziadna hrozna chvilka, ale stava sa mi ich neurekom a tie dni a la blbec poznam velmi dobre🙂

    OdpovedaťOdstrániť
  8. to s tým pečivom ma inak pobavilo, to akoby si ho podvedome fakt nechcela jesť :D ale hej, biele rožky sú klasika, ku ktorej sa aj ja občas utiekam aj keď sa toju snažím vyhýbať :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥