piatok, 6. januára 2017

Rok podľa Dary (súťaž)*

g1

Moja posadnutosť papiernictvami, kancelárskymi potrebami a organizovaním sa mi tentoraz nevyplatila. Doma sa mi totiž objavilo dokopy päť diárov. Tri si nechávam, jeden som podarovala sestre a posledný by som rada venovala vám. Konkrétne sa jedná o diár Rok podľa Dary. Ja viem, ja viem. Nie každý ju má natoľko rád aby potreboval jej diár, ale tento sa naozaj vydaril. Nehovoriac o skvelom kompletnom detoxikačnom jedálničku, ktorý rozhodne stojí za to vyskúšať. K výhre vám pribalím aj vosk Yankee Candle - Snowflake Cookie. Je to nádherná sladká vôňa, ktorá mi zo začiatku smrdela, ale čím viac som si k nej privoniavala, tým viac som ju zbožňovala. Pevne verím, že u vás to bude rovnako. Ak nie rovno láska na prvé privoňanie :)

g2

Pravidlá sú úplne jednoduché →
1) Sledovať blog prostredníctvom GFC
2) Napísať mi do komentára váš mail + aspoň jednu vec, ktorú chcete tento rok urobiť, prípadne aký sen si chcete splniť.
3) NEPOVINNÉ - za každé sledovanie na inej sociálnej sieti môžete pridať ďalší komentár.

Súťaž bude vyhodnotená 15.1. (nedeľa) kedy sa vám ozvem na vami uvedenú mailovú adresu ;)

Veľa šťastia ♥

21 komentárov:

  1. GFC: Peťuška
    ja by som chcela, aby sme v tomto roku s priateľom absolvovali viac výletov a aby som si vždy našla čas aj sama na seba... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. sledujem ťa už tak milión rokov, takže prvú vec splňujem :D
    tento rok si chcem konečne (po cca 8 rokoch) splniť sen ísť do Londýna a ísť na zápas svojho obľúbeného tímu - CHELSEA :))
    zubajova.daniela@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. a sledujem ťa aj na FB - Daniela Zubajová, takže pridávam bonusový koment

    zubajova.daniela@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sleduji, jako Erika Uchytilová, eriuchytilova@gmail.com, chci si udržet váhu ideálně něco malinko zhubnout, ale né nijak cíleně.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sledujem ťa ako Tamara Matejčíková a môj e-mail je tamaramatejcikova@gmail.com .Tento rok by som sa chcela naplno venovať cvičeniu..to je jeden z mojich najdôležitejších cieľov a tiež by som rada chcela prestať myslieť nad minulosťou, byť optymistka a myslieť pozitívne :) .

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj sleduji jako elizabeth greenova
    Tomanova.katerina@centrum.cz
    Rada bych se venovala cviceni a vylezla na etnu

    OdpovedaťOdstrániť
  7. sledujem ako Nikola Benková
    aby som sa dostala na vysoku !!
    n.princess@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Gfc Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz
    Podivat se do Paříže

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Fb eva richterová
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. GFC Betty Behanova
    betty.behanova@gmail.com
    Chcela by som byť konečne zdravá a tak sa budem o to snažiť aby som mala vitamíny a podobne a zmeniť životný štýl na lepší. Chcem byť lepšie JA.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. GFC: Martina Slancová
    mail: slancova.m@seznam.cz
    Ahojky, já bych ráda letos navštívila nějakou exotickou zemi - nejspíše v Asii, láká mě třeba takové Bali, Thajsko, Sri Lanka apod.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. cez GFC sledujem ako Nikuš Semancová
    mail: nikussem@gmail.com
    A môj sen na tento rok je dostať sa do školy :)
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Na diář jsem koukala v Luxoru a i když Daru moc nemusím, tak se mi líbil. To jak byl řešený a co obsahoval se fakt povedlo, ale nakonec jsem si stejně pořídil jiný. Ty svíčky jsou super, krásně voní :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  14. GFC: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz
    Tento rok si chci vyřešit doktory. Abych to vysvětlila, dlouhodobě bydlím v Brně, ale svého doktora mám 60 km daleko (odkud pocházím). Je to hrozně nepraktické a vím, že je potřeba to vyřešit. Sice jsem zdravá, ale pokud by se něco změnilo, bude už pozdě to řešit.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. FB a Bloglovin: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Chtěla bych přečíst víc knížek. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. FB: Zdeňka Martináková
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. belocci@seznam.cz
    Chci se opět zúčastnit mčr polesport, ale tentokrát se lépe umístit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. GFC: Kristýna Kaderová
    kakristyna@seznam.cz
    Chci si přečíst sérii Odkaz dračích jezdců :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥