pondelok, 30. januára 2017

Základná makeup výbava*

(Pokračujeme :D)

1

Alebo bez čoho sa nezaobídem pri mojom každodennom makeupe. Už je tomu nejaký ten mesiac čo používam stále dokola to isté a preto je ideálny čas sa s vami podeliť o moju základnú výbavu. Všetky produkty sú cenovo dostupné a bez problémov ich kúpite v najbližšej drogérii a v Avone.

2

Základ je u mňa vždy podkladová báza. Už takmer leta Používam zmatňujúcu bázu Luxe značky Avon a neviem si ju vynachváliť. Pleť zmatní tak, ako sľubuje a vyrovná aj menšie nerovnomernosti pleti, ktorú pripraví na následné nanášanie makeupu. Ten najradšej používam od Rimmel a konkrétne ide o Match Perfection. Mojej zmiešnej pleti sedí dokonale a oceňujem aj dokonalý odtieň pre bledule ako som ja - 010 Light Porcelain. SPF 20 je len skvelým bonusom. Aby tiene držali tam kde treba, pravidelne siaham po po báze pod očné tiene. Za dlhé roky sa mi najviac osvedčila I♥STAGE od Essence, ktorá môže pokojne konkurovať aj drahším značkám.

3

Bez púdru ani na krok. Keď sa líčim doma, tak nedám dopustiť na Dermacol Invisible Fixing powder v odtieni Light. Do kabelky si však radšej vezmem kompaktný púder od Avon v odtieni Cool. Sú na chlp rovnaké a oba plnia svoju prácu tak, ako treba. Iba s tým rozdielom, že Dermacol je sypký a je naozaj ideálne si ho nechať len na domáce líčenie.

4

Essence paletka How to make brow wow je stelesnenie praktickosti. Prvý a posledný tieň používam na líčenie očí a kombinácia dvoch stredných je ako stvorená pre moje obočie. V bežné dni nesiaham po iných farbách

5

Predtým ako všetko prepudrujem, rada použijem aspoň trošku korektoru na kruhy pod očami. S tekutým korektorom Liquid Camouflage od Catrice máme taký zvláštny love/hate vzťah. Jeden deň mám pocit, že zakryje všetko čo treba a inokedy zasa akoby som ho ani nepoužila. Studio lash od Miss Sporty je špirála, ktorú si budem kupovať do konca jej výroby. Už tomu bude možno aj viac ako osem rokov čo sa k nej vždy vrátim. Páči sa mi, že mi cca 3€ špirála sedí lepšie ako tie, za ktoré veľakrát pýtajú aj viac ako 20€. Essence a ich Liquid Ink je mojou obľúbenou tekutou linkou. Drží tam kde má, nepraská a je čierno-čierna. V tajeto kategórii naozaj platí - za málo peňazí, veľa muziky.

6

Stálica medzi lícenkami je rozhodne Bourjouis Ambre D´Or.

7

A pery : Prirodzenosť vyhráva. Labello je pre mňa dokonalou voľbou už len z toho hľadiska, že pri celodennom behaní si nemusím neustále kontrolovať pery. Či mi náhodou rúž nezaliezol do každej ryhy pier, alebo škaredo nevyschol a podobne. Navyše mám aj tak pocit, že mne rúže nepristanú. Ak však chcem nejaké to oživenie, rada používam rúž od Avonu v odtieni Dragonfruit Pink. Balea balzam bol pribalený k rozkošnej plameniakovej kozmetickej taštičke a veľa som od neho neočakávala. Mala som v pláne ho dať krpcovi na hranie, pretože už od malička vie, že hydratované pery sú všetko. Bola to však láska na prvé použitie.

8

V prípade, že som to prehnala s púdrom, alebo ma len jednoducho čaká dlhý deň, rada používam fixačný sprej od Avonu. Od kamarátky som mala požičaný All nighter od Urban Decay, pretože som sa ho bála kúpiť bez žiadnej skúsenosti a poviem vám, mne tento od Avonu poslúžil tak dobre ako All nighter. Ten má síce dlhšiu výdrž, ale pre moje potreby mi stačí jeho lacnejšia varianta.

Máte produkty, ktoré si vo svojej kozmetickej taštičke nosíte neustále a nedáte na ne dopustiť ?

P.S. Toto je make up, ktorý používam každý deň. Nenosím ho so sebou v kabelke. V nej mi postačí mať púder a balzam :)

14 komentárov:

  1. Rimmel makeup je moje stálice je fakt suprový :)
    Giveaway Saloos

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Řekla bych že moje denní množství líčidel je shodné jako to tvé. Občas používám brozner a na obočí si dávám hnědý stín nebo tužku od Essence. Kosmetiku mám v šuplících ve stolku, s sebou do školy nebo do města netahám skoro nic. Pouze pudr, rtěnku a zrcátko.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne stačí zvyčajne len makeup, ceruzka na obočie a riasenka. Inak nič :D A ten fixačný sprej je dokonalý ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. teda to je výbava :) ja väčšinou nosím iba púder,to je nutnosť, a ešte aj ten rúž, ktorý práve v ten deň mám na sebe,aby som ho mohla doplniť :)
    zaujal ma z tvojej výbavy fixačný sprej Avon :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tyhle články mě moc baví ! Jen škoda, že chybí závěrečné foto s líčením :). Ale chápu že na to vždycky není prostor nebo nálada ! :)

    LenaČerge

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já s tím korektorem od Catrice mám jen "love" stav. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Camouflage od Catrice je za tu cenu super! :)
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Catrice ty korektory prostě umí, vlastním jich několik a nemůžu si je vynachválit, jinak ta báze od essence mi vůbec nesedla. Před nějakou dobou vyráběla tato značka ještě jinou bázi, v modrém obalu, tu jsem milovala. Ale jejich tekuté linky jsou bezkonkurenční - zbožňuji je!

    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja mám vždy doma niekolko makeupov a striedam ich podla potreby. Tiež nikdy nenosim makeup so sebou v kabelke, aj tak by som ho už cez den nepoužila. Inak používam rovnaký korektor ako ty, aj puder Dermacol. Nuxe podkladový krém som tiež mala, no už som ho minula a veru bol super.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Pěkná základní sada - myslím, že v ní máš vše, co je opravdu potřeba pro pěkný vzhled :)

    Jinak Rimmel a Catrice jsou v mé osobní taštičce také hodně zastoupeny :)

    Ráda bych tebe a tvé čtenářky pozvala na svou první letošní soutěž na téma „Jaro přichází“

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Mne stačí väčšinou iba korektor a púder, očný tieň, linka a maskara :D

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju súťaž, ktorá je na blogu GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Moje každodenné líčenie pozostáva z podobných produktov ako to tvoje :) V kabelke nosím len korektor, balzam na pery, lesk alebo rúž. Inak s tým korektorom od Catrice som na tom podobne, niekedy mi kruhy pod očami pekne zakryje a inokedy zase zvýrazní vrásky a spraví taký nepekný efekt.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tá Essence paletka sa mi veľmi páči!:) Inak skvelé produkty:)

    Giveaway o balíček produktov v hodnote 100€

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Zafixovať si make-up je skvelá vec a tieto sprejové fixátory sa mi tiež osvedčili. Ja používam ten značky Elf a make-up mi s ním fakt vydrží celý deň. Ideálne riešenie na dlhé cestovanie či nočné párty.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥