streda, 1. februára 2017

Monthly goals (February´17)*

Neviem kde sa vo mne berie tá neustála túžba po súťažení a prekonávaní samej seba. Je to však vlastnosť, ktorú si na sebe cením najviac a preto je tu opäť každomesačná rubrika "Monthly goals". Február bude oproti predchádzajúcim mesiacom oveľa pohodovejší (dúfam) a preto som si určila iba zopár cieľov :
1) Viac cvičiť. Konečne som sa opäť naučila dodržiavať pravidelné cvičenie a cítim, že je ideálny čas pritvrdiť. Je to až smiešne ako šialene dobrú náladu mám po celý deň, keď si ráno zacvičím.
2) Postava. Moja nočná mora. Leto je za dverami a ja som chodiaca huspenina. Zabehla som si jedálniček, ktorý mi vyhovuje a cítim sa po ňom výborne. Tento mesiac chcem zapracovať na tom, aby som zhrešila čo najmenej a tým pádom bola spokojnejšia. Všetky dobre vieme, že aj tú kocku čokolády si často vyčítame ešte týždeň.
3) Štyri knihy. Minimálne.
4) Tracker. Vytvorila som si tabuľku, ktorá obsahuje veci, ktoré chcem každý deň splniť. Fungujem podľa nej viac ako rok a bola by som veľmi rada, ak by sa mi tento mesiac podarilo mať čo najmenej nesplnených políčok.
5) Reorganizácia šatníka a skladovania kozmetiky. Neverili by ste koľko oblečenia vlastním... A už naozaj neviem ako ho skladovať. Ideálne by bolo 3/4 vyhodiť či darovať, ale v procese chudnutia je zbytočné vyhadzovať oblečenie do ktorého sa o mesiac zmestíte. K triedeniu príde, ale až neskôr.

5 komentárov:

  1. Ja som si celý január vravela, že začnem cvičiť ale nevyšlo.. tento mesiac to už dám! :D A držím palce aj tebe :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no s tými knihami bz som mala pohnúť aj ja :D držím palce :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež :) Mám ich na pláne prečítať toľko, že takýmto tempom sa k nim nedostanem ani za štyri životy :D Ďakujem :)

      Odstrániť
  3. Tvoje ciele sú veľmi podobné ako tie moje :3 .V poslednej dobe sa snažím čo najviac obmedziť sladkosti ,aj ked to nie je ľahké :D a najmä v mojom prípade pretože zbožňujem sladké veci.A musím sa dokopať aj k tomu cvičeniu :) .Skvelý článok!! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥