piatok, 3. februára 2017

Spotrebované (Dec´16/Jan´17)*

Krásny piatok prajem :) Dnes som si pre vás pripravila článok v ktorom vám ukážem spotrebovanú kozmetiku za december a január. Tak veľmi som sa tešila ako vám všetko nafotím, pretože som to už nemala pomaly kam dávať :D A všetko nasvedčuje tomu, že vo februári tomu nebude inak.

1

Čo sa týka sprchových gélov, tak vám zrejme neukážem nič zaujímavé. Klasika - jahodové sprcháče sú moje najväčšie lásky a Fa s vôňou kokosovej vody ma veľmi prekvapila. Nepociťujem žiadnu lásku ku kokosu (skôr naopak. Ak nepočítame Raffaello :D), ale vďaka úžasnej sviežej vôni si ma okamžite získal. Nivea a ich telové mlieka do sprchy sú mojou pravidelnou záchranou, pretože s krémami sa veru veľmi nekamarátim.

2


Pleťové masky zbožňujem a tie z rady Planet Spa od Avon snáď najviac. Najmä keď sú mentolové. Na fotke môžete vidieť aj moje stálice Miss Sporty špirálu a Essence tekutú linku. Tie si musím tento mesiac kúpiť do zásoby. Čistiaci gél od Avonu tiež môžem len a len pochváliť. Má krásnu sviežu vôňu a pleť vyčistí tak, ako treba. Čo sa týka Balea odličovacích obrúskov, tak je to pre mňa nie. Veľmi sa lepili, prišli mi príliš parfumované a problematickú pleť zbytočne podráždia. Ale na čistenie špinavých povrchov v domácnosti, alebo v kabelke na utretie zašpinených rúk poslúžia svelo.

3


Alverde maslo na nohy s limetkou poslúžilo na svoj účel výborne, aj keď sa vstrebáva trošku dlhšie ako je pohodlné. Bohužiaľ už po troch mesiacoch zosmradlo a tak som musela 3/4 krému vyhodiť.

4


Moje ďalšie stálice Head&Shoulders (mandľa) a Batiste suchý šampón si budem kupovať snáď dovtedy kým budú dostupné. Mandľový šampón je stelesnenie všetkého čo som kedy potrebovala. Vlasy krásne umyje, odľahčí, vyzerajú vďaka nemu objemnejšie a tá božská vôňa, ktorú cítite po celom byte ♥ Nanešťastie s original verziou suchého šampónu sme si vôbec nesadli. Ako suchý šampón poslúžil skvelo, ale táto varianta je veľký nepriateľ pre brunetky. Zanecháva na vlasoch až príliš silnú bielu vrstvu a to je rozhodne nežiaduce. S ostatnými variantami takýto problém nemám. Ale zrejme bude najideálnejšie zostať pri verzii pre tmavovlásky. Pantene Aqua light je takmer totožný so spomínaným Head&Shoulders, ale nevonia tak sladko a nezanechá na pokožke ten typický svieži pocit.

5


Šampón a kondicionér od L´occitane mi zo začiatku skvelo sedeli i keď ich vôňa mi trošku prekážala. Nanešťastie postupným používaním mi vlasy príliš zaťažovali a tie vďaka tomu stratili akýkoľvek objem, takže za mňa nie.

6


Čo sa týka krpca, tak jeho spotreba pien do kúpeľa je už takmer neúnosná :D Veľmi chválim snehuliačikové vianočné peny z Avon, ktoré voňajú priam božsky. Tak ako aj verzia s Dory z Oriflame.

7

11 komentárov:

  1. Batiste suchý šampón mám veľmi rada a používam ho vždy, keď mám naponáhlo :) skvelý článok :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Batiste šampony jsem si také moc oblíbila :) A Dory pěna je úplně roztomilá..Také v zimě miluji vanu plnou pěny :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tú essence tekutú linku používam aj ja a milujem ju nadovšetko :-)

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. batiste samozrejmost prvej zachrany a jej masielko alverde tie milujem ci uz na nohy alebo aj ich telove
    galantosfun

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Koukám, že značka Loccitane nebude zase až tak dobrá, jak jsem si myslela. Mám od nich tělové mléko a taky mi vůně vůbec nesedí. Spíše bych si dovolila napsat, že mi až smrdí.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ani som nevedela, že Avon má aj mentolové masky na tvár! tak po tých sa musím poobzerať! :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Sněhuláčkové pěny mám a přijde mi že tolik nepění. Balea ubrousky, tyto růžové jsem kdysi dost používala ale nějak se mi na nich zprotivila jejich parfemace.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥