pondelok 20. marca 2017

Veci, ktoré mi (akt) robia radosť*

Krásny pondelok všetkým :) Keďže sme sa tu dlho nevideli, poďme si ukázať veci, ktoré mi počas mojej neaktívnosti robili (a robia) veľkú radosť aj napriek tomu, že sa jedná iba o maličkosti.

0


1) The walking dead - V našej domácnosti sme si zaviedli menšie nepísané pravidlo. Každý večer si "musíme" pozrieť film. Najnovšie sme filmy vymenili za Živých mŕtvych a sme nadšení. Chcela som ho začať sledovať úž dávno, ale bála som sa, že priateľ nebude tak nadšený ako ja (súdim po skúsenostiach s American Horror Story :D) Bojím sa dňa, keď príde koniec...

2) Komixy - Zbožňujem ich snáď odkedy si pamätám. Najnovšie sa nám rozrastá Marvel aj DC zbierka. Prirodzenou voľbou je tiež rovnomenná predloha pre vyššie spomínaný seriál. Vzhľadom na to, že komix je v mnohých smeroch dosť odlišný, neviem sa dočkať nových častí.

3) Sea of shoes - Kedykoľvek sa cítim úplne bez inšpirácie, alebo mám na nič náladu, kliknem si na tento blog a hneď sa cítim lepšie. Sledujem ho už roky a neprestáva ma inšpirovať ♥

4) Sailor Moon - Moje prvé anime ♥ Už ako malé decko som ho pozerala na nemeckých kanáloch. Dokonca som mala aj rolák s veľkou hlavou Usagi :D Moja láska k tomuto anime pretrváva dodnes a keď sa začal predávať make up a kabelky na motív Sailor Moon išla som do kolien.

1

5) Knihy - Bez nich sa necítim kompletná a nie je nič príjemnejšie ako absolútne ticho a dobrá kniha. Neviem prečo sa ma ešte niekto vôbec pýta čo by som chcela k sviatku. Kniha, alebo darčeková poukážka do kníhkupectva je pre mňa neprekonateľný darček.

2

6) Domáce masky na vlasy - Na čo míňať peniaze, keď si tú najlepšiu masku môžem vyrobiť sama a z ingrediencii, ktoré máme vždy po ruke. Používam ju každý týždeň a rozdiel pred a po je obrovský. Jediná nevýhoda je práca s vajíčkom a tie ja čoraz viac nemusím.

3

7) Jahody -  Nedokážem to vysvetliť, ale akonáhle sa ku mne dostane čokoľvek jahodové (alebo melónové), mám radosť ako malé dieťa. Milujem ich a keby som mala záhradu, tak žijem len na nich.

4

8) Rozprávky - Víly, morské panny, čarodejnice...Je fantastické sem tam vypnúť mozog a byť opäť dieťaťom. Nemyslieť na povinnosti, účty a iné otravné veci. Vidieť čaro vo všetkom okolo nás.

5

9) Zápisníky - Organizácia je moje druhé meno. Všetko plánovať, zapisovať... Na to, samozrejme, treba aj zápisníky. Nedokážem im odolať, aj keď ich mám momentálne viac ako na rok dopredu. Niekedy sa nechám uniesť a ukážem priateľovi moje nové objavy, ktoré by som si rada zadovážila a
verte mi, ten jeho pohľad ma vždy uzemní. Už je z toho na nervy :D

6

10) Poobedný spánok - Môžete svoje dieťa milovať akokoľvek, ale nič nie je úžasnejšie ako keď poobede zaspia a vy si môžete urobiť čaj, zapáliť obľúbené sviečky a čítať si. A to ticho ♥

Čo robí momentálne najväčšiu radosť vám ?

5 komentárov:

  1. Krásne... mne momentálne robia radosť prechádzky a chvíľky, keď som sama so sebou, hudba a čítanie.

    Flung out of space

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jak si psala o těch domácích maskách.. sice na vlasy.. ale nevadí :D Já jsem měl celkem problémy s akné a vyzkoušel už spoustu chemických přípravků u kterých jsem po dlouhodobém používání neviděl žádný rozdíl.. PAK!Jsem ale vyzkoušel tip od kamarádky.. obyčejný med! Je to až zázrak jak taková 20 minutová maska z obyčejného medu může pomoct. Přírodní produkty jsou nejlepší!
    Po dlouhé době začínám zase blogovat.. můžeme se sledovat navzájem :)

    http://neverforgetneverlookback.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Taky mám největší radost, když si můžu udělat chvilku pro sebe. Číst knihu, mít zapálenou svíčku apod. Jo a jahody mám taky moc ráda. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som domácu masku na vlasy skúšala len raz, tiež s vajíčkom, ale nejako ma to nenadchlo. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Knihy sú pre mňa tiež jedna z radostí a ďalšou je záhrada. Nevedela som sa už dočkať kedy sa tam konečne bude dať vkročiť a niečo robiť. :D

    NITA
    NEW POST

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥