štvrtok 20. apríla 2017

Avon True*

1

Ahojte :) V deň, ktorý patrí všetkým zaľúbeným usporiadal Avon tlačovú konferenciu pri príležitosti uvedenia nových produktov (dekoratívnej) kozmetiky. Tlačová konferencia sa konala v reštaurácii Ufo v Bratislave kam som sa veľmi tešila, ale na poslednú chvíľu som svoju účasť musela zrušiť. Najviac mi je ľúto, že som prepásla možnosť stretnúť sa s ostatnými dievčatami a najmä Tamarou Heribanovou, ktorú mám veľmi rada. Tamara a aj jej sestra sú totiž tvárami nových kolekcii kozmetiky Avon True a Avon Mark. Avon bol natoľko štedrý, že mi zaslal tuto obrovskú nádielku produktov dekoratívnej kozmetiky, ktorú si mali možnosť blogerky odniesť priamo z eventu. Dnes sa bližšie pozrieme na radu Avon True →

2

Všetky makeupy nanešťastie prebehneme veľmi rýchlo, pretože už na prvý pohľad bolo jasné, že mne v žiadnom prípade farebne nesadnú. Hranatý flakón patrí tekutému makeupu pre bezchybnú pleť. Obsahuje pigmenty, ktoré sa prispôsobia tónu pleti a prirodzene rozptýlia svetlo z každého ohla pre dokonalé neviditeľné krytie. Hneď vedľa neho stojí upokojujúci makeup so zmatňujúcim účinkom, čo je produkt ako stvorený pre mňa, takže sa určite pozriem po jeho najbledšej verzii. Obsahuje prírodné výťažky (harmanček, levanduľa) a komplex Nature Matte, ktorý vstrebáva mastnotu, upokojuje a zjemňuje pleť, dodáva jej bezchybný vzhľad. Krémový makeup s púdrovým efektom vyzerá na dokonalého spoločníka na cesty, len opäť škoda, že na mňa je príliš tmavý.

3
4
5

V žiadnej základnej výbave nesmie chýbať ani korektor. Tento je dokonca upokojujúci čo ocení každá citlivá pleť.

6

Očné tiene v zemitých farbách sú mojimi najobľúbenejšími. Tento mono tieň má nielenže perfektnú farbu na denné aj večerné líčenie, ale vďaka väčšiemu samostatnému baleniu mám istotu, že tak skoro ho neminiem.

7
8

Veľmi ma potešila paletka štyroch očných tieňov v prevedení Berry Love. Nielenže je praktická, ale má aj nádherné farby. Kompaktný púder je pre mňa jeden z najdôležitejších produktov pri líčení a teším sa, že vďaka Avonu som teraz vopred zásobená. Veľké zrkadielko v balení je na nezaplatenie.

9
10
11

Zistila som, že vlastním iba veľmi svetlú a príliš tmavú lícenku a je skvelé mať konečne aj farbu, ktorá je presne tá správna zlatá stredná cesta. Je mi ľúto, že obsahuje trblietky, ktoré moja pleť príliš v láske nemá, keďže zvýraznia nepekné nedokonalosti, preto s ňou musím pracovať opatrne.

12
13

Vďaka Avonu som hrdou majiteľkou 33 rúžov :D A pribudli mi ďalšie. Rozhodne sa však nesťažujem, veď pozrite na tie farby. 

14

Moja zbierka sa rozrástla o dva nové matné rúže v odtieňoch Pure Pink a Red Supreme.

15
16

Najviac momentálne nosím vyživujúci rúž Supreme v odtieni Revitalising Raspberry. Pery udržuje hydratované a pomerne dosť dlho vydrží v dokonalom stave.

17
18

Najbláznivejším prírastkom je rozhodne rúž v odtieni Dream Fuchsia, ktorý je takmer až neonový. V prípade, že ho nanesiete na pery štetcom, stratí na intenzite a je oveľa nositeľnejší. Ak však máte radi extravaganciu, tak je pre vás ako stvorený.

19
20
21
22

Čierna očná linka v odtieni Blackest Black je skvelým parťákom, keď sa mi práve nechce piplať s tekutou očnou linkou a vydrží na svojom mieste po celý deň. Ceruzku na obočie som nepoužívala snáď roky a musím uznať, že obočie je vďaka nej krásne už po pár ťahoch. Konturku na pery v odtieni Mystery Mauve mám už takmer do polovice minutú. Rada ju používam pod takmer každý intenzívnejší rúž, pretože ich pomáha udržať tam kde treba a farby zbytočne nezaliezajú do každej malej ryhy pier.

23
24

Všetok ten makeup je potrebné aj nejako odlíčiť a najjednoduchšie sa vám to podarí odličovacím mliekom, ktorý pleť zbytočne nepodráždi. Ja mu osobne nemám čo sa odličovania týka čo vytknúť. Všeobecne však neviem prísť na chuť krémovým odličovačom, preto som mu už stihla nájsť nový domov.

25

3 komentáre:

  1. Avon produkty mám veľmi rada, všetko mi príde vkusné a za dobré ceny. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  2. škoda, že si sa nakoniec nemohla zúčastniť tlačovky, bolo super :) ale milé, že ti produkty na testovanie aj tak zaslali :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Rtěnky se mi hodně líbí! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥