sobota, 8. apríla 2017

Raj*

1

Dedinčanka dedinčankou zostane. Keby som mala spočítať dni, keď som aspoň raz pomyslela na to, ako veľmi chcem opäť bývať na dedine, tak sa snáď ani nedopočítam. Čoraz intenzívnejšie uvažujem nad kúpou staršieho domčeka, ktorý od základu prerobíme na náš obraz. Najviac však túžim po obrovskej záhrade. Mať svoje kvety, zeleninu, ovocie... Kedysi bol mojim najväčším snom rušný život mesta plný neustáleho zhonu a nezastavovania sa. Je až smiešne ako sa to obrátilo. Mestá vyhľadávam neustále, zbožňujem ich energiu, ale život v nich si už neviem a ani nechcem predstaviť.

2

Aj vy tak „milujete“ behanie po úradoch a vybavovačky okolo toho ? Najmä keď sa trikrát musíte vracať na rovnaké miesto... Nehovoriac o tom, že v dnešnej dobe zohnať dobrú škôlku je takmer náročnejšie ako si vybaviť hypotéku... Vďaka týmto problémom dospelých som takmer neschopná sa riadne sústrediť a potom to dopadne ako dnes. Namiesto čierneho korenia skončila v omáčke škorica. S roztržitosťou mi teraz pomáha najviac opätovný návrat ku kresleniu. Pevne verím, že už čoskoro vám budem môcť ukázať aj niečo hotové. Radosť z maličkostí, to je to podstatné. Najmä keď sa vaše dieťa učí jednoduchšie po anglicky ako po slovensky. Keď sa hrá, nepočujem nič iné ako „oh no“ kedykoľvek nabúra s najnovšími prírastkami v jeho automobilovej zbierke. Najnovšie ma začal volať "bejby“. Teda presnejšie “bibi“ :D Najviac som sa smiala, keď som počula, ako sa uprostred noci zobudil a rozprával na mňa zo svojej izby „Haló, bibi?“ a „Kde je?“ až kým som ho nevzala k nám do postele. Čo mi taktiež neraz spôsobuje veľmi úsmevné momenty.  Hlavne keď si nájdete v telefóne asi sto fotiek ako spíte, pretože niekto asi nevedel zaspať.

3
4
5
6
7
8
9
10
11

8 komentárov:

  1. My sme pred rokom kúpili byt v meste a síce to nieje úplne centrum, no aj tak ma to láka do domu so záhradou :) Uvidíme, možno časom :)
    more than fashion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som najprv uvažovala nad kúpou bytu. Bola by to dobrá investícia v prípade, že by som ho po presťahovaní na dedinu začala prenajímať. Stále som však na vážkach :)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Ďakujem :) Teším sa, že sa ti páčia. Prezerám si ich takmer každý deň odkedy som ich nafotila :)

      Odstrániť
  3. Nádherná atmosféra z těch fotek sálá. Také mne poslední dobou ubíjí život ve městě a snažím se utéci v každé volné chvíli, což ne vždy bývá možné, přesto je pravda, že až na vesnici člověk skutečně vydechne. Je to pro mne jako dostat se do jiného světa, mít dva životy- městský a venkovský. A je to báječné.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. My sme istý čas tiež uvažovali nad domom, ved 20 rokov som žila na dedine tiež. Žije sa tam užasne, je tam klud, no v konečnom dosledku mám radšej mestsku pohodlnost a nemusiet sa o nič starat. Okolo domu je vela práce a záhradkový typ tiež nie som...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja som dievča z mesta, takže milujem tú atmosféru keď idem do prírody, alebo to takého iného dedinského prostredia :) veľmi by som raz chcela mať dom :) krásne fotky ináč :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Keď sme riešili s mužom bývanie, tiež sme uvažovali nad domom so záhradou, no za prvé dnes je ťažké taký nájsť pokiaľ fakt nekupuješ starý dom a po druhé sme si povedali, že ešte sme na to nedozreli a tak sme kúpili byt. No s odstupom času nad domom premýšľam stále častejšie :)

    NITA
    NEW POST

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥