pondelok, 19. júna 2017

Spotrebované*

Krásny pondelok prajem :) Dnes sa s vami podelím o spotrebované produkty, ktoré sa mi podarilo vyprázdniť za ... poslednú dobu. Už sa mi pomaly zapĺňa taška s júnovými spotrebovancami, takže je najvyšší čas vybaviť túto várku →

1

So šampónmi značky Oriflame nič nepokazíte, ale neponúknu vám nič iné ako klasický šampón z drogérie. Tá vôňa... Kombinácia jahôd a mandlí je jednoducho niečo božské. Vlasy boli po umytí hebké a lesklé a moje obavy z vysušovania či zaťaženia sa nenaplnili. To isté platí aj pri Nivea Diamond Volume Care, ktorý mi veľmi pripomína moju srdcovku Head&Shoulders s mandľovým olejom, pretože má nielen podobnú vôňu, ale na pokožke hlavy zanechá extra pocit čistoty a vlasy sú prevzdušnenejšie a objemnejšie. Kondicionéry Pantene odporúčam každému, kto nepotrebuje extra starostlivosť a hľadá produkt za rozumnú cenu.
Kedysi som mala antiperspirant, ktorého vôňa ma vždy donútila k myšlienke ako veľmi by som ho chcela aj vo forme parfému. Časom som však zabudla na jeho názov a roky som sa k nemu nevedela dopátrať. A raz sa to stalo. Našla som ho ! Už je tomu niekoľko mesiacov čo ho používam opäť pravidelne a neviem sa ho nabažiť. Nivea Energy Fresh nielenže dokonale vonia, ale poskytuje aj potrebnú ochranu. Calvin Klein Endless Euphoria je moja stálica, svedčí o tom už tretí prázdny flakón.
Vaňa plná peny je základ každého detstva. U nás sa peny do kúpeľa z Avon míňajú šialenou rýchlosťou a snažím sa kupovať vždy iné vône. Nikoho však zrejme neprekvapí, že jahody, melón a mandľa sú mojimi najväčšími láskami.
Suchý šampón značky Batiste nechýba na žiadnom blogu a pre mňa, majiteľku ofiny, ide o produkt, ktorý mi nesmie nikdy chýbať.
Čierna maska na problematickú pleť z Avon bola veľmi príjemným prekvapením a rozhodne to nebolo moje posledné balenie. Balzam na pery Balea bol súčasťou darčekového balenia, ktoré som si kúpila len kvôli krásnej darčekovej taštičke. A bol naozaj výborný, pokým mi ho krpec celý nerozrýpal :) Pery hydratoval ako sa na dobrý balzam patrí, časom však začal nepríjemne zapáchať a takúto skúsenosť mám s viacerými Balea balzamami.

2

V rámci malých predsavzatí pre rok 2017 som si určila spotrebovanie nadbytku kozmetiky, ktorá mi zbytočne zaberá miesto a aj napriek tomu si vždy kúpim niečo nové. Ako môžete vidieť, množstvo sprchových gélov sa mi už úspešne podarilo zredukovať. Momentálne sa zameriavam na telové mlieka a s tými to zrejme také jednoduché nebude.

P.S. V prípade, že sa vám niekedy dostane do rúk akýkoľvek produkt značky Tutti Frutti, vôni karamel a škorica sa vyhnite obrovským oblúkom ;)

4 komentáre:

  1. Batiste je muj oblíbenec :) Balea melounový sprcháč je dokonalý naprosto skvěle voněl :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vidím, že rýpanie balzamov patri k oblubeným činnostiam našich drobcov. Tiež mi jeden od Baley takto skončil :-D
    Inak s tými sprcháčmi to máme podobne. Mám ich tam teraz snád 15, no pomaly spotrebovávam :-D tak snád sa mi to do konca roku podarí.
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
  3. peny do kúpeľa z Avonu stále kupujeme aj my a hej, melón je topka! :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Peny do kúpeľa z AVONu mám najradšej! :) Už aby som aj ja začala takto spotrebúvať veci.. :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥