utorok, 22. augusta 2017

Dubrovnik*

Aj tento rok sme stihli rodinnú dovolenku v Chorvátsku. Stávka na istotu, keďže v dnešnej dobe cestovanie hraničí s hazardovaním so životom. Voľno sme si naplno užili a ja konečne nesplývam so stenou :) V rámci nášho pobytu sme si spravili aj výlet do Dubrovnika. Do mesta, ktoré pozná snáď každý fanúšik Game of Thrones. Vzhľadom na to, že takmer každý druhý obchod obsahoval licencovaný merchandise, musela som sa veľmi držať a nevstúpiť do žiadneho z nich. Taktiež tu neustále tu prebiehajú prehliadky miest, kde sa seriál natáčal. Stará časť mesta je nádherná a rozhodne vám ju odporúčam vidieť. Najmä z hradieb vďaka ktorým som zistila, že mám zrejme strach z výšok. Nie je vám všetko jedno, keď vás od pádu z útesu chráni múrik siahajúci ledva po kolená. Mesto ťaží z turizmu o čom jasne svedčia aj ceny. Prechádzka po hradbách je spoplatnená a zaplatíte si za ňu niečo vyše dvadsať eur. Malý obedík, žiadne viac chodové menu, vás pre rodinu vyjde bez problémov sedemdesiat eur. Na malé dvesto mililitrove nápoje/vodu si pripravte šesť eur. V prípade, že prídete najedení a budete mať vlastnú vodu, tak nebudete mať problém. Odhliadnuc od cien nie je Dubrovniku čo vytknúť. Strávite tu celý deň a aj tak sa vám nepodarí pobehať všetko. Nádherné miesto so svojou vlastnou atmosférou.


1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16

12 komentárov:

  1. Překrásný fotky! Kdybych byla na tvým místě, tak bych asi lezla do každýho obchodu s GoT věcmi :D :D

    Karolína & Maličkosti ze života

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ♥ Srdce mi plakalo, ale vedela som, že ak by som do nich vstúpila, nedopadlo by to dobre :D

      Odstrániť
  2. krásne fotky, vyzerá to tam ako v rozprávke :) hlavne tie úzke staré uličky, nádhera!

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru, presne ako píšeš. Tieto uličky majú v mojom srdci špeciálne miesto ♥

      Odstrániť
  3. Krásne fotky! Dubrovník mám určite v pláne navštíviť, dúfam, že budúci rok sa už podarí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Držím palce, nech sa ti to splní. Dubrovnik rozhodne stojí za návštevu.

      Odstrániť
  4. Krásne fotky. Aj my sa chystáme do Chorvátska ale na Pag, takže sa už teším. Tam to vraj ale našťastie nie je také predražené :D

    NITA
    NEW POST

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Som rada, že sa ti páčia :) Tak to vám príjemnú dovolenku a nech si to tam poriadne užijete.

      Odstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥